خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش خوانسار در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ مدرسه‌ای در غسالخانه ایجاد نشده است+ عکس

مدیر آموزش و پرورش خوانسار شایعات منتشر شده درباره انتقال دبستان وحدت به غسالخانه را تکذیب کرد.

رضا دهاقین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی گفت: دبستان استثنایی وحدت حدود ۵ سال پیش و در زمان دولت قبل به دلیل کاهش بیش از اندازه جمعیت دانش‌آموزی به محل فعلی که از دیرباز به عنوان مدرسه رسمی دولتی شهیدمیرباقری مورد استفاده قرار می گرفته، منتقل شده است.

وی با اشاره به مناسب بودن محل جدید دبستان وحدت تاکید کرد: جایگاه فعلی مدرسه وحدت با محوطه‌ای حدود ۱۵۰۰متر، نه تنها هیچگاه غسالخانه نبوده، بلکه بنا به شواهد محلی و گفته های معتمدین بخشی از زمین آن توسط خیرین اهدا و مدرسه شهید میرباقری در آن ساخته شده است.

3

مدیر آموزش و پرورش خوانسار با رد شایعه احداث مدرسه در غسالخانه گفت: غسالخانه مورد ادعا که پشت زمین این مدرسه قرار داشته، شاید بیش از ۵۰ سال پیش و قبل از احداث مدرسه مذکور کاملا تخریب شده و هیچ آثاری از آن وجود ندارد.

وی تاکید کرد: جایگاه فعلی این آموزشگاه در یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین محلات خوانسار به نام پایتخت قرار گرفته و علت تعطیلی مدرسه شهید میرباقری نیز کاهش جمعیت دانش‌آموزی و ادغام دبستان شهید غضنفری و شهید میرباقری است. ضمن اینکه از اول انقلاب تاکنون تمام انتخابات جمهوری اسلامی در این مدرسه برگزار شده و مردم محل و شهرستان بارها در آن حضور یافته و از نزدیک شاهد وضعیت این محل بوده اند.

4

وی تاکید کرد: برخلاف ادعاهای مطرح شده در حال حاضر صرفاً ۱۱ دانش‌آموز در دبستان وحدت با ۸ اتاق در حال تحصیل هستند و ایاب و ذهاب این عزیزان با سرویس رایگان آموزش و پرورش در حال انجام است و تصویر منتشره از کلاس درس، به هیچ وجه متعلق به این دبستان نیست.

وی تصریح کرد: در طی سال‌های اخیر و در دولت تدبیر و امید با همکاری و حمایت خیرین برای بهسازی فضا و تجهیز این مکان مدرسه به سیستم گرمایشی استاندارد (پکیج) مجهز شده و فضاهای داخلی مدرسه گچ کاری و رنگ آمیزی کامل شده است. همچنین اتاق سمعی بصری نیز در مدرسه ایجاد شده به دیتا شو و تخته هوشمند مجهز شده است و با تعویض نیمکت‌ها، خرید آکواریوم و ایجاد فضای سبز تلاش شده محیط مناسبی برای دانش‌آموزان ایجاد شود.

1

کد خبر : ۴۲۴۳۲۴