خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

بیمه تکمیلی فرهنگیان نظرسنجی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۰۳

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیمه تکمیلی فرهنگیان در قالب چهار بسته مختلف پیش بینی شده که به نظرسنجی معلمان گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمد میرپوردر حاشیه بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان کاشان در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهارکرد: با هدف برطرف کردن دغدغه فرهنگیان و حفظ مقام والای معلم، امسال باتوجه به پوشش‌های بیمه‌ای خاص، بسته‌های بیمه تکمیلی با شرایط و خدمات ویژه برای فرهنگیان در نظرگرفته شده است.

وی افزود: در بسته اول خدمات با شرایط فعلی تعریف شده، در بسته دوم خدمات کامل با نرخ مصوب بیمارستانی، در نوع سوم تلفیق خدمات بیمارستانی و پاراکلینیکی و در بسته نوع چهارم نیز خدماتی کمتر از شرایط فعلی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی پس از کسب نظر فرهنگیان سراسر کشور در فروردین و بسته به نیاز معلمان، یکی از روش‌ها به صورت ملی یا استانی انتخاب و استفاده خواهد شد.

میرپور تصریح کرد: قرارداد با بیمه گذار فعلی تا پایان اردیبهشت امسال ادامه دارد و باتوجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان اصفهان امیدواریم قبل از پایان این زمان بیمه‌گذار جدید برای بیمه طلایی فرهنگیان مشخص شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: براساس تفاهمنامه‌ای که در 45 بند با بانک سرمایه امضا شده، خدمات ویژه‌ای برای فرهنگیان منظور شده است.

وی خاطر نشان کرد: در یکی از مفاد این تواهمنامه، تمامی حساب‌های آموزش و پرورش به بانک سرمایه منتقل خواهد شد اما حقوق و دستمزد مشمول این بند نمی‌شود.

بیش از 50 هزار معلم ، آموزش 840 هزار و 189 دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در استان اصفهان را برعهده دارند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز