خبرگزاری کار ایران

در هفته اول تعطیلات نوروز:

بیش از 100 هزار نفر در مدارس کاشان اسکان یافتند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۱۱

معاون آموزش و پرورش کاشان گفت: در هفته اول تعطیلات فروردین بیش از 100 هزار مسافر در مدرسه‌های این شهرستان اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرکزاری ایلنا در کاشان "امیرحسین عرب فرد " در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تاریخی منطقه کاشان، حدود 1300 هزار اتاق در 130 واحد آموزشی و 70 نمازخانه جهت پذیرایی از گردشگران این شهر تاریخی تجهیز شده است.

به گفته وی، از مجموع 13 هزار اتاق واگذار شده در این ایام، حدود 70درصد هزار باب در اختیار فرهنگیان مناطق مختلف کشور و مابقی به کارکنان سایر ادارات قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مراکز اقامتی این شهرستان در سه گروه ویژه با امکانات سوئیت، گروه الف با امکانات یخچال و تلویزیون و اجاق گاز اختصاصی و گروه ب، که شامل امکانات مشترک در هر سالن، طبقه بندی شده است.

به گفته وی، رستوران فرهنگیان کاشان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی، روزانه بیش از سه هزار پرس غذا، با قیمتی معادل 40 درصد ارزان تر از رستوران‌های شهر، سرویس دهی می‌کند.

وی گفت: درمانگاه فرهنگیان کاشان نیز در دو نوبت روزانه از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 21  به منظور رفاه گردشگران خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: برپایی نمایشگاهی از مفاخر و مشاهیر منطقه فرهنگی کاشان از دیگر خدمات برنامه‌ریزی شده برای آشنایی مسافران نوروزی است.

معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: بر اساس آمار اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از مجموع مناطق چهل‌گانه  آموزش و پرورش، جایگاه دوم پذیرش و اسکان به شهرستان کاشان تعلق گرفته است.

عرب فرد گفت: اسکان مسافران از ۲۹ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ۹۴ ادامه دارد و ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان کاشان در دبیرستان هاشم زاده در بلوار دانش به صورت شبانه روزی و در سه نوبت کاری آماده عرضه خدمات به مسافران نوروزی است که میهمانان می‌توانند برای کسب اطلاع با شماره تلفن 5426060 تماس حاصل کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز