خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شرق تهران خبرداد:

کشف بیش از 420 کیلوگرم تریاک در شرق استان تهران

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در دو عملیات جداگانه بیش از 427 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در دو خودرو سنگین تریلر جاسازی شده بود کشف و ضبط کرد.

به گزارش‌ایلنا، سردار عبدالرضا ناظری گفت: این کشفیات با اجرای عملیات فنی و پلیسی پیچیده از جاسازهای حرفه‌ای قاچاقچیان در داخل خودورهای حامل بار از مبدا استان‌های شرقی به مقصد تهران و استان‌های مرکزی به دست آمد.

ناظری افزود: با انهدام یکی از این باندها 320 کیلو تریاک به همراه سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد و در این زمینه چهار قاچاقچی نیز روانه زندان  شدند.

وی گفت: دیشب نیز با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از یک باند قاچاق 107 کیلو تریاک که در داخل شش بیست لیتری در قسمت بالای لاستیک  زاپاس جاسازی شده بود کشف و به دستگیری سه نفر از قاچاقچیان نیز منجر شد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به افزایش هفت درصدی رشد کشفیات مواد مخدراز ابتدای امسال تا دیروز د رمقایسه با مدت مشابه پارسال افزود: از اول فروردین تا کنون بیش از 3 تن و 400 هزا رکیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

 ناظری با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر دربرخورد جدی با پدیده توزیع این مواد گفت: در هفت ماه گذشته امسال نسبت به سال قبل از آن، ده درصد بیشتر موفق به انهدام باند توزیع مواد مخدر شده‌ایم.

کد خبر : ۴۱۹۲۴۹