خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۵۲۳

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: یک هزار و 854 کیلوگرم مواد مخدر در سه عملیات پلیسی در استان کشف و پنج قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند باند قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال مواد از این شهرستان به کرمان را داشتند، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی دقیق فعالیت اعضای باند و محل دپوی مواد مخدر، بلافاصله نیروهای عملیاتی محل را تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به صورت مسلحانه با آنان درگیر شدند و پس از گذشت دو ساعت ماموران ضمن دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودروی پژو 405، هزار و 360 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: همچنین یک باند دیگر قاچاقچیان مواد مخدر با اقدامات شبانه روزی ماموران پلیس در شمال استان شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 2 دستگاه خودروی تویوتا و پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را پس از شناسایی در جاده زابل-زاهدان توقیف و ضمن دستگیری چهار سوداگر مرگ، 354 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در این خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

رحیمی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان خاش خبر داد و گفت: در این عملیات پس از اینکه خودروی تویوتا حامل مواد مخدر توسط ماموران انتظامی در ارتفاعات 'دهانه پدرگان' شناسایی شده بود، قاچاقچیان مسلح با ماموران درگیر شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی پلیس با بر جای گذاشتن خودروی تویوتا حامل 140 کیلوگرم تریاک از محل متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و اجرای طرح ها و عملیات های مختلف انتظامی اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش کرده و به اهداف خود دست پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز