خبرگزاری کار ایران

دستگیری سر‌دسته باند بزرگ مواد مخدر جنوب کشور در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۲۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری سر‌دسته یک باند بزرگ مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ به نقل از روابط عمومی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، وحید زرین‌کلاه در ارتباط با عملیات دستگیری و انهدام باند بزرگ مواد مخدر در جنوب کشور اظهار داشت: اعضای این باند با برنامه‌ریزی صورت گرفته می‌خواستند یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به استان لرستان منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۵۰ گرم تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اضافه کرد: با هوشیاری و انجام کارهای اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، سردسته و یکی از اعضای این باند با انجام یک طرح ضربتی عملیاتی اطلاعاتی در استان بوشهر دستگیر شدند.

زرین‌کلاه ادامه داد: استان بوشهر همواره با نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در دیگر استان‌ها تعامل بسیار خوبی داشته است و در همین راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس استان لرستان کامیون حامل مواد مخدر در این استان توقیف شد.

وی با بیان اینکه توقیف کامیون حمل مواد مخدر در محور خروجی شهرستان کوهدشت استان لرستان صورت گرفت، گفت: بار این کامیون نئوپان بود که مواد مخدر در بین آن جاسازی شده بود.

رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی پلیس که مانع از رسیدن بار مواد مخدر به مقصد شد، افزود: در مجموع در این عملیات سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

زرین‌کلاه با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری فرمانده انتظامی و پلیش مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، تصریح کرد: تعامل و همراهی بسیار خوبی در مجموعه نیروی انتظامی در نقاط مختلف کشور وجود دارد و باعثمی‌شود تا زمینه امنیت هر چه بیشتر در کشور فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز