خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا:

مطرح کردن فیش‌های حقوقی تنها برای تخریب چهره دولت روحانی است

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۷۲۵

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مطرح کردن موضوع فیش‌های حقوقی در دولت یازدهم توسط اصول‌گراها و مخالفان تنها برای تخریب چهره دولت تدبیر و امید و تقویت جناح مخالف است.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: سفر دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید به کرمانشاه گرچه دیر انجام گرفت ولی بازهم می‌توان به برنامه های مطرح شده از سوی رئیس دولت تدبیر و امید در استان امیدوار بود.

ذکریا عباسی‌فرد افزود: از هفته‌ها پیش رسانه‌های مخالف دولت و اصول‌گرا، جنجالی تحت عنوان فیش‌های حقوقی با ارقام نجومی مطرح کردند که این خود نشان می‌دهد این طیف از هم اکنون کار تخریب دولت یازدهم را شروع کرده است، ولی روحانی با بیانات خود نه تنها این امر را کتمان نکرد بلکه از وجود تعداد انگشت‌شماری قانون‌شکن در این مورد حرف زد و اجازه نداد که سئوالات هدفمند اصولگرایان و مخالفان دولت به سرانجام برسد.

وی عنوان کرد: به نظر من مطرح کردن موضوع فیش‌های حقوقی در دولت یازدهم توسط اصولگراها و مخالفان تنها برای تخریب چهره دولت تدبیر و امید و تقویت جناح مخالف است.

این کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: دکتر روحانی اعلام کرد که با کمک دستگاه قضا با افراد خاطی برخورد شدیدی خواهد کرد و در گوشه دیگری از سخنان خود به صورت صریح از مردم خواست که فریب سیاه نمایی‌های مخالفان دولت را نخورند.

عباسی‌فرد با تاکید بر اینکه دولت روحانی را باید یکی از پاکدست‌ترین دولت‌ها و نیز همسوترین دولت‌ها با مقام معظم رهبری دانست، گفت: گروه های مخالف دولت می‌خواهند با مطرح کردن موضوع فیش ها چهره دولت را در نظر مردم مخدوش کنند، ولی ایشان دیروز به صراحت از چپاول بیت المال توسط دو دولت قبل نام برد و از همه خواست که در این زمینه هوشیار باشند و نیز از دستگاه‌های نظارتی خواست به این موضوع به شدت رسیدگی‌کنند و پول‌های به یغما رفته را به بیت‌المال برگردانند.

وی در ادامه به نتایج سفر روحانی به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برخی از سایت‌های اصولگرا اعلام می‌کردند که این سفر تنها یک سفر تبلیغاتی و تکراری است، ولی بالعکس شاهد بیشترین افتتاح ها در سطح استان بودیم.

عباسی‌فرد با اشاره به اینکه طرح‌های افتتاح شده در سفر دولت تدبیر و امید به کرمانشاه از هر نظر اهمیت والایی دارند، تاکید کرد: حسن روحانی با حوصله و سعه صدری که دارد به خوبی به اوضاع کرمانشاه مشرف هستند، لذا کاستی‌ها و نقاط قوت این استان را قبل از سفر با وزرا مطرح کرده بودند و در کمتر از یک روز طرح‌های مهمی کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های کلنگ‌زنی شده در این سفر نسبت دیگر حوزه‌ها ارتباط مستقیم با خانواده‌های کرمانشاهی دارد را ، مجتمع صنعتی زاگرس تایر عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم طرح‌ها و صنایع مهم و اشتغال‌زاهای بیشتری همانند مجتمع صنعتی زاگراس تایر در کرمانشاه می زدیم بی شک امروز شاهد این همه بیکاری در استان نبودیم.

وی عنوان کرد: البته در سخنان دکتر میترا فرزادنیا، مدیرعامل این شرکت سخنان دیگری که نشان از علاقمندی وی به استانش بود به خوبی معلوم بود . وی به صراحت اعلام کرد که تمام نیروهای مجتمع را از بین جوانان کرمانشاهی استخدام خواهد کرد، کاهش دیگر صنایع به گوشه ای از برنامه های وی گوش می دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز