خبرگزاری کار ایران

به دستور دادستانی؛

شهردار و شهردار منطقه 3 زنجان بازداشت شدند

به دستور دادستان زنجان، شهردار و شهردار منطقه 3 زنجان به دستور دادستان زنجان بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در پی فوت کودک 6 ساله در منطقه شورجه، شهردار و شهردار منطقه 3 این شهر به دستور دادستان زنجان بازداشت شدند.

روز گذشته کودکی 6 ساله در اثر سقوط به کانال و چاه آبی در منطقه شورجه زنجان جان خود را از دست داد و دادستان عمومی و انقلاب زنجان در پی پیگیری این موضوع صبح امروز در محله حادثه حاضر شده و دستور پیگیری این موضوع را به مسئولان داد.

با دستور دادستان زنجان برای اخذ گزارش و پیگیری موضوع به شعبه دوم بازپرسی، بازپرس دادسرای زنجان، صبح امروز در محل حادثه حاضر شده و  طی معاینه به عمل آمده مشخص شد، پسر بچه‌ای 6 ساله به نام محمدامین به علت نبود حفاظ و درپوش در کانال و چاه های ایجاد شده در منطقه به درون یکی از چاه‌های آب با عمق حدودی 4 متر سقوط کرده و به علت خفگی در آب جان خود را از دست داده است.

طبق بازرسی دادستان اهالی محل به شدت از عملکرد شهرداری ناراضی بوده و اظهار داشتند که برخلاف مراجعات مکرر به شهرداری برای رسیدگی به چاه های بدون حفاظ و سرپوش با بی توجهی و بی اعتنایی مسئولان مواجه شده و پیگیری آنها نتیجه‌ای نداشته است.

حجت‌الاسلام حسن مظفری در این‌خصوص اظهارداشت: طی تحقیقات به عمل آمده و با توجه به عدم انجام نظامات دولتی و عدم نظارت مناسب و کوتاهی انجام شده از سوی مسئولان شهرداری طی دستور قضایی شهردار زنجان به همراه شهردار منطقه 3 تحت نظر قرار گرفته و بررسی و تحقیقات قضایی بعدی در حال انجام می باشد که به محض تکمیل تحقیقات گزارش نهایی اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در رابطه با پرونده مذکور با قاطعیت و بدون هیچگونه اغماضی با عوامل حادثه برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر : ۳۶۲۹۳۲