خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

روحانی سال 96 با بیش از 25 میلیون رأی مجددا رئیس جمهور خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۲۵۹

استاندار مرکزی در آخرین نشست رسمی خود در سال 1394 با خبرنگاران دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش ایلنا، استاندار مرکزی آخرین برنامه کاری خود در سال 1394 را به نشست صمیمی با خبرنگاران استان اختصاص داد . 

در این نشست زمانی قمی استاندار مرکزی ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در سال 94 گفت : انتخابات هفتم اسفند شکوه و حماسه حضور مردم بود و مردم در این انتخابات ثابت کردند که خواهان ادامه مسیر انتخاب شده در خرداد 92 هستند . 

زمانی قمی افزود: پیش بینی بنده این است در انتخابات سال 1396 ریاست جمهوری، دکتر روحانی با بیش از 25 میلیون رأی مجددا رئیس جمهور اسلامی ایران شوند . 

زمانی قمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تبریک به خبرنگاران استان در خصوص بازگشایی خانه مطبوعات در استان مرکزی گفت : این یک افتخار دیگر برای بنده و دوستان و همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی و مجموعه دولت در استان است که خانه مطبوعات را بعد از 10 سال تعطیلی مجددا در استان بازگشایی می کنیم . 

زمانی قمی همچنین با اشاره به رفع تحریم‌ها در سال 94 گفت : سال 95 سال بدون تحریم است و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری همه مردم از هر قشر و جناحی اقتصادی پررونق را برای مردم به ارمغان بیاوریم .

شایان ذکر است در ابتدای این نشست نیز حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در سخنانی ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این اداره کل گفت : بنده بسیار خوشحالم که توانستم یکی از وعده هایی که در شش ماه قبل و همزمان با ورودم به استان به اهالی رسانه و فرهنگ و هنر استان دادم جامه عمل بپوشانم و قفل خانه مطبوعات در استان را بعد از ده سال با  همکاری و کمک همکاران در مجموعه ارشاد و یاری استاندار محترم بازگشایی کنیم. 

حقیقی افزود : در این شش ماه علاوه بر تشکیل خانه مطبوعات در استان توانستیم انتخابات انجمن خوشنویسان را نیز در استان برگزار نماییم و همچنین با توجه به نیاز جامعه به پویایی و شادابی به خصوص بعد از برجام توانستیم چندین برنامه فرهنگی و کنسرت موسیقی بسیار شاد برگزار کنیم که بسیار هم مورد توجه مردم قرار گرفت . 

در پایان این مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایایی که از سوی روابط عمومی استانداری مرکزی در نظر گرفته شده بود از زحمات خبرنگاران در سال 94 قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز