خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

76 میلیارد ریال تسهیلات بخش مشاغل خانگی استان‌بوشهر ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۰۶۱

۷۶ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری امسال برای بخش مشاغل خانگی استان‌بوشهر ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا پناه در نشست کارگروه اشتغال استان‌بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های اشتغال در استان بوشهر تدوین شده، اظهار داشت: اشتغال مناطق مختلف این استان بر اساس ظرفیت‌های مجود تدوین شده که زمینه رونق اقتصادی و رفع بیکاری خانوارها فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی و اجرای طرح‌های مشاغل خانگی از اولویت‌های مهم استان بوشهر است گفت: با اجرای طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی از سوی دستگاه‌های اجرایی 4 هزار و 194 شغل در سامانه رصد اشتغال این استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهراز ابلاغ  76 میلیارد ریال برای بخش مشاغل خانگی استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: 76 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری امسال برای بخش مشاغل خانگی استان بوشهر ابلاغ شد که تاکنون یک‌هزار و 511 نفر برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

پناه با بیان اینکه تاکنون 52 میلیارد و 360 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی استان بوشهر پرداخت شده است افزود: بانک‌های ملی و ملت بیشترین پرداخت در حوزه مشاغل خانگی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از تسهیلات مشاغل خانگی استان‌بوشهر تا پایان اسفندماه پرداخت می‌شود، گفت:  85 درصد تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی  تا پایان اسفند ماه پرداخت می‌شود و مابقی در سال آینده به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز