خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس‌جمهور:

آیت‌الله واعظ طبسی در استمرار نظام جهوری اسلامی و حمایت از دولت جایگاه والایی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۶۴

معاون اول رییس جمهور از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری گفت: آیت‌الله واعظ طبسی از شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی هستند که در به ثمر رساندن انقلاب نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

وی افزود: ایشان همواره مورد عنایت امام راحل(ره) بوده و رابطه بسیار نزدیک و صمیمی با مقام معظم رهبری دارند و رییس جمهور نیز به آیت‌الله واعظ توجه خاصی دارند.

معاون اول رییس‌جمهور نقش آیت‌الله واعظ طبسی در استمرار نظام جمهوری اسلامی و حمایت از دولت را بسیار ویژه ارزیابی و خاطرنشان کرد: این حادثه ناگوار برای دولت و ملت بسیار تلخ است و همگی ما برای بهبودی کامل آیت‌الله واعظ دعا می‌کنیم.

جهانگیری اظهار داشت: تیم پزشکی زبده شامل متخصصان از رشته های مختلف پزشکی مورد نیاز برای درمان شکل گرفته که در حال انجام مسئولیت‌های خود به بهترین شکل ممکن هستند.

وی در شرایط کنونی جابه جایی آیت‌الله واعظ را به مصلحت ندانست و گفت: تمام امکانات در اختیار تیم پزشکی قرار گرفته و در صورت نیاز موارد ضروری از خارج کشور در اختیار گروه درمانی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اعتماد کامل به توانمندی‌های تیم پزشکی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: با عنایت پروردگار و دعای خیر هم وطنان حال این عالم بزرگ و یار انقلاب بهبود یابد.

گفتنی است، استاندار خراسان رضوی همراه جهانگیری از آیت‌الله واعظ طبسی عیادت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز