خبرگزاری کار ایران

زکی در گفت‌وگو با ایلنا:

محرومیت زدایی و توسعه متوازن از اهداف جبهه تدبیر و توسعه در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۸۹۲

رئیس ستاد جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در آذربایجان غربی گفت: قبل از انتشار لیست با تمامی مسئولین و طیف‌های مختلف مردم رایزنی‌هایی صورت گرفت و حضور حداکثری را به آنها خاطرنشان کردیم.

«جلال زکی» رئیس ستاد جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در  آذربایجان غربی با اشاره به اهداف این جبهه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: هدف ما در جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی همانطور که از نامش پیداست؛ برقراری ارتباط با ملت و استفاده از ظرفیت آنها در جهت یاری رساندن به دولت است اما این بدان معنا نیست که کمی و کاستی‌های دولت را در نظر نگیرند و بر روی قضاوت آنها تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی به دلیل ترکیب قومیتی که در خود جای داده است به رنگین کمان اقوام معروف است و از این رو یکی از محورهای اصلی که در دستور کار جبهه تدبیر و توسعه آذربایجان غربی قرار گرفته است؛ ایجاد اتحاد و برادری میان طیف‌های گستردة سیاسی در این استان است تا بتوانیم علاوه بر یک دست شدن احزاب، بتوانیم در راستای ماهیت نظام و همچنین اهداف کشورمان قدم برداریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر لزوم توسعه استان آذربایجان غربی بیان داشت: حضور تمامی شهروندان و آحاد مردم در انتخابات هفتم اسفندماه می‌تواند موجب توسعه یافتگی استان شود چراکه قبل از انتشار لیست با تمامی مسئولین و طیف‌های مختلف مردم رایزنی‌هایی صورت گرفت و حضور حداکثری را به آنها خاطرنشان کردیم و امید داریم که مسئولین هم با روحیه اعتدالی و مردمی در انتخابات شرکت کنند تا شاهد یک مشارکت حداکثری باشیم که جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی هم در این راستا قدم خواهد برداشت.

وی در پایان گفت: لیست این استان را کسانی تشکیل می‌دهند که بتوانند در توسعه متوازن استان نقش مهمی را ایفا کنند و از سمت دیگر توانایی محرومیت زدایی را داشته باشند. به گونه‌ای که این موضوع در ادوار گذشته نادیده گرفته شد و مشکلاتی در این خصوص به وجود آمد که این ناشی از عدم اتحاد نامزدها بود که در این دوره این موضوع با قوت پیگیری شده و اهداف آن هم طرح‌ریزی شده است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز