خبرگزاری کار ایران

با مدیریت موسسات درمانی آستان‌قدس؛

کمیته بهداشت و درمان استان خراسان‌رضوی و اسلواکی برگزار شد

کد خبر : ۳۳۹۳۸۸

کمیته مشترک بهداشت و درمان استان خراسان رضوی با طرف اسلواک با مدیریت موسسات درمانی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، پیش از برگزاری این کمیته، نشست مشترک فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی با هیئت اقتصادی اسلواکی با حضور "پیتر کاژیمیر"؛ نخست وزیر و وزیر دارایی اسلواکی برگزار شد.

پیتر کاژیمیر در این نشست گفت: جمهوری اسلامی ایران و آستان قدس رضوی در حوزه سرمایه گذاری مشترک و همکاری های تجاری خارجی موقعیت بسیار خوبی دارد و مشتاق گسترش روابط هستیم.

وی افزود: مشتاق توسعه و تقویت سطح روابط با ایران در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستیم.

کاژیمیر با بیان اینکه همکاری های تجاری با ایران رو به گسترش است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در این روابط مبادلات گسترده‌تری با استان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی داشته باشیم.

معاون نخست وزیر اسلواکی گفت: جمهوری اسلواکی علاقمند است روابط دو جانبه نه تنها در حوزه سیاسی و اقتصادی بلکه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هم گسترش یابد.

وی گفت: تجار این کشور تمایل دارند تجربه های ارزشمند خود را با تجار و فعالان اقتصادی ایران تبادل کنند و در کنار آن از ظرفیت ها و توان تاریخی ایران در حوزه تجارت بهره بگیرند و همکاری مطلوب و مستحکمی را داشته باشند.

در کمیته بهداشت و درمان که با حضور بخش درمانی اسلواکی و نمایندگان موسسات درمانی آستان قدس رضوی برگزار شد، دو طرف درباره توسعه همکاری ها در این حوزه گفت و گو و تبادل نظر کردند.

همچنین در این نشست مدیران موسسات درمانی و دارویی آستان قدس رضوی به ارائه توضیحاتی در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای گسترش تعاملات و همکاری های مشترک پرداختند.

پس از این نشست، معاون نخست وزیر اسلواکی و هیئت بلندپایه اقتصادی این کشور به همراه مسئولان اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

هیئت اقتصادی، مالی و سرمایه گذاری 40 نفره اسلواکی یکشنبه شب به سرپرستی معاون نخست وزیر و وزیر دارایی این کشور وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز