خبرگزاری کار ایران

استیماچ

آمده‌ام افتخارات سپاهان را بیشتر کنم

سرمربی کروات و جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از اهدافش روی نیمکت این تیم سخن گفت.

به گزارش ایلنا، ایگور استیماچ سرمربی جدید سپاهان بعد از امضای قرارداد با مدافع عنوان قهرمانی ایران با بیان اینکه شناخت کاملی از این باشگاه دارد، از برنامه‌هایش برای موفقیت در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

خیلی زود توافق کردیم

از چند روز پیش مذاکراتی با باشگاه سپاهان داشتم آن هم به صورت مستقیم با روسای این باشگاه. دیروز صحبت‌های  نهایی انجام شد و مقرر شد به تهران بیایم، شبانه آمدم و  در یک جلسه خیلی دوستانه و صمیمی در اسرع وقت با هم توافق کردیم. خوشحالم که این افتخار نصیب من شد تا در یکی از تیم‌های بزرگ ایران کار کنم.

دو تیم‌ملی هم من را می‌خواستند

بعد از اتفاقاتی که چند ماه پیش رخ داد و نشد که با استقلال همکاری کنم، گفته بودم روزی به ایران برمی‌گردم. اما واقعا نمی‌دانستم این زمان کی فرامی‌رسد. منتظر یک پیشنهاد خوب بودم حتی در دو، سه هفته گذشته با ۲ تیم‌ملی هم مذاکراتی داشتم تا قرارداد ببندم اما اولویتم این بود که در یک باشگاه خوب کار خودم را ادامه بدهم. به همین خاطر وقتی پیشنهاد باشگاه سپاهان به من شد، به ایران برگشتم.

سپاهان را خوب می‌شناسم

به اندازه کافی از سپاهان شناخت دارم و نیازی نبود وقتی پیشنهاد دادند بخواهم بررسی کنم. می‌دانم که سپاهان یکی از بهترین و پرافتخارترین باشگاه‌های ایران در لیگ‌برتر است که همواره حضور شایسته‌ای هم در آسیا داشته است. به همین خاطر درنگ نکردم و بلافاصله پیشنهاد آنها را قبول کردم.

می‌خواهم افتخارات سپاهان را بیشتر کنم

هر مربی برای آغاز کار اهدافی برای خود دارد، هدف من هم از حضور در سپاهان ادامه روند پرافتخار این باشگاه در سال‌های گذشته است. ما باید روزهای خوبی را برای طرفداران این تیم در لیگ‌برتر و آسیا رقم بزنیم. این امر مستلزم تلاش و پشتکار زیادی است و هواداران هم باید با صبوری به ما در راه ساختن سپاهانی قدرتمند کمک کند.

نویدکیا اسطوره باشگاه است

محرم نویدکیا را خوب می‌شناسم. می‌دانم که او تاریخچه باشگاه است و یک اسطوره؛ بوده و خواهد بود. محرم از هر نظری می‌تواند برای من کمک بزرگی باشد البته باید با او به صورت رو در رو صحبت کنم تا شناخت بیشتری از همدیگر پیدا کنیم.

نهایت استفاده را از کیفیت محرم می‌بریم

نویدکیا فوتبالیستی بزرگ و با کیفیت است که حضورش برای هر تیمی غنیمتی محسوب می‌شود. من هم قبل از اینکه به هر چیز دیگری فکر کنم می‌خواهم نهایت استفاده را از کیفیت فوتبالی او برای پیشرفت سپاهان و رسیدن به اهدافم ببرم. اما همانطور که گفتم همه چیز در ارتباط با همکاری ما بعد از نشست دو طرف مشخص خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۱۷۰۵