خبرگزاری کار ایران

در دوره اصول پیشرفته مربیگری؛

استفانو دوتاویو: ایتالیا کشوری است که مردمش با فوتبال زندگی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۷۸

شما نیز معتقدید اصول اخلاقی فوتبال چه در داخل و چه خارج از زمین باید رعایت شود. در واقع وقتی بچه‌ها اصول اخلاقی را درون زمین رعایت کنند در بیرون از زمین هم خود به خود آن را رعایت خواهند کرد.

رئیس کمیته فنی بخش جوانان فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: تبریک می‌گویم که شما نیز معتقدید اصول اخلاقی فوتبال چه در داخل و چه خارج از زمین باید رعایت شود. در واقع وقتی بچه‌ها اصول اخلاقی را درون زمین رعایت کنند در بیرون از زمین هم خود به خود آن را رعایت خواهند کرد. این پروژه‌ای است که فوتبال ایتالیا روی آن کار می‌کند.

به گزارش ایلنا، پروفسور استفانو دوتاویو استاد دانشگاه تورورگاتا و رئیس کمیته فنی بخش جوانان فدراسیون فوتبال ایتالیا در مراسم افتتاحیه دوره اصول پیشرفته مربیگری بازیکنان جوان فوتبال که به همت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان برگزار می‌شود؛ اظهار داشت: خوشحالم که در خدمت شما هستم. خیلی خوش‌بخت هستم که دوستان دیگری نیز به این دوره آمده‌اند و همچنین دوستانی که از فدراسیون فوتبال پیش از این با آنها کار کرده‌ام.

وی ادامه داد: باید از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر کنم که من را به حضور در این دوره آموزشی دعوت کرده و باید گفت برگزاری چنین دوره‌ای باعثتبادل فرهنگی بین ما و ایران خواهد بود و به همین جهت همین جا سلام دوستان خود را در ایتالیا به شما می‌رسانم.

دوتاویو بیان کرد: ایتالیا کشوری است که مردمش با فوتبال زندگی می‌کنند، از بچه ها تا بزرگ‌ترها هر روز صبح از فوتبال صحبت می‌کنند و روزی نیست که حرفی از فوتبال نباشد. من با پروفسور " دنی " تلاش می‌کنیم برای اینکه در این کلاس یاد بگیریم و یاد بدهیم.

استاد دانشگاه تورورگاتا با بیان اینکه فوتبال ورزشی است که بین همه کشورها مشترک است گفت: ما از طریق فوتبال می‌توانیم به هم نزدیک‌تر شویم و ارتباط بهتری فراهم کنیم.

وی افزود: می‌دانیم این دوره برای بچه‌ها برنامه ریزی شده است و اگر فوتبال از پایه به صورت اساسی دنبال شود می‌توانیم فوتبالیست‌های بهتری پرورش بدهیم.

رئیس کمیته فنی بخش جوانان فدراسیون فوتبال ایتالیا خاطرنشان کرد: من صحبت‌های دکتر احسانی را شنیدم و تبریک می‌گویم که شما نیز معتقدید اصول اخلاقی فوتبال چه در داخل و چه خارج از زمین باید رعایت شود. در واقع وقتی بچه‌ها اصول اخلاقی را درون زمین رعایت کنند در بیرون از زمین هم خود به خود آن را رعایت خواهند کرد. این پروژه‌ای است که فوتبال ایتالیا روی آن کار می‌کند.

دوتاویو افزود: اصول اخلاقی باید درون زمین رعایت شود و بازیکنان از آن پیروی کنند، باید چیزهایی حتی اگر کم هم باشند منتقل کنیم و امیدواریم در آینده عکس العمل شما را ببینیم.

وی بیان کرد: اولین باری است که به ایران آمده ام و می‌خواهم با یک خاطره خوب به ایتالیا برگردم و از طریق فوتبال که ورزشی همگانی است باید شرایط خوبی را بوجود بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز