خبرگزاری کار ایران

در چهل و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان کشور رخ داد

۶ مدال رنگارنگ برای ناشنوایان کشتی اردبیل

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان شهرستان اردبیل گفت: در چهل و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان کشور تیم اردبیل ۶ مدال رنگارنگ را به دست آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، فرشاد گلمرادی گفت: در این مسابقات که به میزبانی تهران و در رده بزرگسالان و با هدف حضور تیم ناشنوایان کشورمان در مسابقات جهانی برگزار شد تیم اردبیل دو طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرد.

وی افزود: در این مسابقات در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین نوری و در وزن ۷۴ سعید یونسی در رشته کشتی آزاد با کسب جایگاه اول طلا را به دست آوردند و حامد نعمتی در وزن ۵۷ کیلوگرم در کشتی آزاد با کسب نقره در جایگاه دوم قرار گرفت.

سرپرست تیم کشتی ناشنوایان اردبیل یادآور شد: در مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور در وزن ۶۶ کیلوگرم یاسر دانش‌مقدم برنز گرفت و مسعود بابازاده در ۸۰ کیلوگرم نیز صاحب گردن آویز برنز شد.

گلمرادی بیان کرد: در این مسابقات محمدرضا صدری در ۷۵ کیلوگرم خوش درخشیده و مدال برنز را به دست آورد تا در رشته کشتی فرنگی سه مدال برنز را کسب کنیم.

این مسئول با قدردانی از پشتیبانی ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و عوض نخست رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در حمایت از این تیم گفت: قطعا این حمایت‌ها در ادامه افتخار‌آفرینی این تیم راهگشا و موثر خواهد بود.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان شهرستان اردبیل تصریح کرد: مربی تیم کشتی آزاد اردبیل رسول اقبالی و در کشتی مربی فرنگی حسین آقازاده بوده و سرپرست تیم نیز بنده بودم که توانستیم در مسابقات کشوری خوش بدرخشیم.

گلمرادی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رشته‌های مختلف ورزشی ناشنوایان و حضور قدرتمندانه ورزشکاران ناشنوای اردبیل را در رویداهای مختلف یادآور شد و افزود: باید بیشتر از این تلاش کنیم تا ظرفیت مطلوب و شایسته خودمان را در سطح جهانی و بین‌المللی به نمایش بگذاریم.

کد خبر : ۳۱۵۶۶۸