خبرگزاری کار ایران

از سوی کودکان اصفهانی

جمالی‌نژاد به عنوان «شهردار مهربان شهر» معرفی شد

شهردار اصفهان در دیداری که با حضور کودکان شاخص اقلیتهای مذهبی و قومیت‌ها برگزار شد؛ به عنوان «شهردار مهربان شهر» از سوی کودکان حاضر در این جلسه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی جمالی‌نژاد پس از دیداری که با حضور کودکان شاخص اقلیتهای مذهبی و قومیت‌ها برگزار شد اظهار داشت: کودکان باید بازوی یاری دهنده شهرداری باشند، از همین رو تمام حاضران در این جلسه می‌توانند در فرآیندی که تعریف می‌شود نظرات شخصی خود را درباره مسائل شهر با شهردار در میان بگذارند.

شهردار اصفهان اظهار داشت: اداره شهر پیچیده است و برای اداره کردن آن باید کارهای بسیاری انجام داد، همه باید توجه داشته باشید که مطالبات کودکان از شهرداری بخشی از فعالیت‌های ما است.

وی با تأکید بر اینکه اصفهان یک شهر دوستدار کودک است، ادامه داد: شهر دوستدار کودک باید تمام اقداماتش در راستای کودکان باشد و خواسته‌های کودکان در تمام برنامه ریزی‌ها و کار‌ها لحاظ شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه نباید در شهر فقط یک شهردار داشته باشیم، بیان داشت: تمام مردم باید نسبت به امور شهر دلسوز باشند و با همدیگر همدلی داشته باشند چرا که شهر متعلق به همه مردم است.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: اگر قرار باشد شهر خوب داشته باشیم، فقط به شهرداری خوب نیاز نداریم بلکه نیازمند شهروند دلسوز نیز هستیم، اگر شهروندان خودشان دغدغه شهر را داشته باشند بسیاری از مشکلات بر طرف شده و مطالبات محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری باید در کنار توجه به توسعه فیزیکی شهر، به مسائل نرم افزاری و زیرساخت‌های فرهنگ شهروندی نیز توجه کند تاکید کرد: شهروندان نیز باید در کنار شهرداری در بر طرف ساختن مشکلات کمک کرده و برای شهر دلسوزی کنند.

کد خبر : ۳۱۳۲۵۴