خبرگزاری کار ایران

پهلوان به ایلنا خبر داد؛

برگزاری 40 برنامه فرهنگی-ورزشی شهرستان محمودآباد در هفته تربیت‌بدنی‌

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۲۳۲

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از برگزاری بیش از 40 برنامه فرهنگی و ورزشی این شهرستان، در هفته تربیت‌بدنی‌ و ورزش خبر داد.

«اسماعیل پهلوان» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد استان مازندران، ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار داشت: برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش هر سال از 26 مهرماه تا 2 آبان ماه انجام می شد، اما امسال به دلیل تقارن با ماه محرم و برای حفظ احترام این ماه، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت این هفته را از 20 مهرماه لغایت  26 مهرماه  اجرا کند.

وی با بیان این که برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با زنگ ورزش در یکی از مدارس شهرستان آغاز می شود، گفت: دیدار جامعه ورزشی با ائمه جمعه محمودآباد و سرخ رود، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام غواص، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، جانبازان، ایثارگران  قهرمان، ورزشکار، برگزاری ورزش صبحگاهی در مدارس ودانشگاه ها، اهدای خون توسط کارکنان اداره و روسای هیأت های ورزشی و ورزشکاران، حضور جامعه ورزشی در نماز جمعه، و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه برای ارائه عملکرد این اداره، از جمله مهم ترین برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرستان محمودآباد در هفته تربیت بدنی می باشد.

ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد خاطر نشان کرد:برگزاری کلاس تئوری مربیگری درجه 3 به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از مورخ 20 لغایت 27 مهرماه و همچنین کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی ویژه ورزشکاران، مربیان، داوران و هیئت های ورزشی از برنامه های شاخص دیگراست که در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد.

 اسماعیل پهلوان یادآور شد: مسابقات کشتی لوچو، کارا، تکواندو قهرمانی استان، والیبال، هندبال، بسکتبال، فوتسال کارکنان ادارات ورزش و جوانان، کونگ فو، ووشو، رزمی، داژبال، هفت سنگ، والیبال بانوان، دارت بانوان از جمله برنامه های ورزشی است که در دو سطح بانوان و آقایان، و به فراخور روزهای هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز