خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام رسانه

تیم فوتسال صداوسیما آذربایجان غربی قهرمان مسابقات فوتسال جام رسانه شد

با پایان مسابقات فوتسال جام رسانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس تیم شهید آوینی خبر صدا و سیما با ۷ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش ایلنا، در سومین و آخرین شب این مسابقات که به همّت روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری و مساعدت حوزه معاونت ورزشی و هیأت های فوتبال و پزشکی و ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر برگزار گردید، در بازی نخست دو تیم خوب شهید آوینی خبر صدا و سیما و شهید صارمی رسانه ورزش ( خبرنگاران) به مصاف هم رفتند که در یک بازی تماشایی و نزدیک در نهایت تیم خبر صدا و سیما توانست با نتیجه ۲-۳ از سد رسانه ورزش بگذرد و مجموع امتیازات خود را به عدد ۷ برساند.

در بازی دوم این مسابقات تیم شهیدان آهندوست اداره کل ورزش و جوانان استان در یک بازی خوب و حساب شده با نتیجه ۲-۷ تیم شهید نیکخواه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را شکست داد تا با کسب ۶امتیاز عنوان نائب قهرمانی سومین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه را به خود اختصاص دهد.

تیم های شهید صارمی رسانه ورزش و شهید نیکخواه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز بترتیب با ۳ و یک امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستادند.

بدین ترتیب جام قهرمانی این دوره از مسابقات با قهرمانی خبر صدا و سیما به گلشهر رفت.

بر اساس اعلام سایت اداره ورزش و جوانان  استان ؛ در این مسابقات سعید خوشبخت دروازه بان اداره کل ورزش و جوانان بعنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد، فرزاد جدیدی از شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به عنوان بهترین بازیکن فنی مسابقات معرفی انتخاب گردید.

حجت فیروزبخت از تیم شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

گفتنی است سومین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شرکت ۴ تیم: شهید نیکخواه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، شهید صارمی رسانه ورزش ( انجمن خبرنگاران)، شهید آوینی خبر صدا و سیما و شهیدان آهندوست اداره کل ورزش و جوانان استان از ۸ لغایت ۱۱ مهرماه در ارومیه برگزار گردید.

 

کد خبر : ۳۱۰۷۸۴