خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد

تشکیل کارگروه ساماندهی وضعیت نیروی انسانی و ارتقای نظام اداری البرز

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۰۹۵

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز از گفت: با حضور هیاتی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وضعیت نیروی انسانی و چگونگی ساماندهی نیرو‌ها در دستگاه‌های دولتی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح الله قائمی، با اعلام این خبر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود: در این راستا کارگروهی دراین زمینه با موافقت استاندار البرز تشکیل شده که ابعاد مختلف را دراین زمینه مورد پیگیری قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: از ظرفیت‌های این کارگروه ویژه در بررسی وضعیت نیروی انسانی دراستان البرز و همچنین ارتقای هرچه بیشتر نظام اداری و تامین خواسته‌های مراجعان و ارباب رجوع، با در نظرگرفتن شاخص‌های اداری استفده می‌شود..

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمار وضعیت نیروی انسانی با احتساب یا بدون احتساب آموزش و پرورش، وضعیت استخدامی آن اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی، همچنین وضعیت تحصیلی کارکنان دراین کارگروه پس از تشریح مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قائمی در پایان، با اشاره به تدوین سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه اصلاح این نظام توسط دولت در هشت محور گفت: همواره بحث نیروی انسانی و تقویت آن دراین استان مد نظر بوده که با توجه به نقشه اصلاح راه نظام اداری و با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری این موضوع مهم به صورت ویژه درسالجاری دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز