خبرگزاری کار ایران

ظرفیت‌های توسعه‌ای البرز، در تدوین برنامه ششم لحاظ شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز برلزوم شناخت ظرفیت‌های توسعه‌ای البرز، در تدوین برنامه ششم توسعه کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح الله قائمی با بیان این مطلب، در اولین جلسه ستاد تدوین برنامه ششم توسعه البرز گفت: تدوین برنامه ششم توسعه البرز آغاز شده است و تاکنون 10کارگروه برای تدوین سند تشکیل شده است.

وی در ادامه بیان داشت: کارگروه‌های اقتصادی، درآمد و سلامت،اشتغال، بانوان، تحول اداری و پژوهش، به عنوان کارگروه‌های تخصصی تدوین برنامه ششم تاکنون در استان تشکیل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه‌ها، موظفند گام‌های اول تا پنجم را تهیه و تا تاریخ 15 مرداد ماه به دبیرخانه برنامه ششم سازمان برنامه بودجه استان البرز ارائه دهند.

قائمی بیان کرد: از مجموع 10 کارگروه تا کنون 3 کارگروه  آمایش سرزمین، پژوهش، بانوان و فناوری گزارش گام‌های اول و دوم را طبق زمان‌بندی از پیش تعیین شده ارسال کرده‌اند.

قائمی درپایان همچنین: تدوین برنامه توسعه استان، بررسی اسناد موجود، بررسی اسناد فرادست توسعه ملی، تهیه گزارش شناخت و تبیین و تحلیل وضع موجود، پیش بینی نحوه تامین و تجهیز منابع مورد نیاز و تهیه برنامه عملیاتی استان را به عنوان دستورالعمل اجرایی نظام تدوین برنامه ششم توسعه استان‌ها، ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، برای تهیه برنامه ششم برشمرد.

کد خبر : ۲۸۴۷۳۵