خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز:

پروژه‌های نیمه تمام البرز ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۲۱۶

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام استان را ۳۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح‌الله قائمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که بعد از ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، گفت: هم اکنون تعداد ۲۴۰ پروژه نیمه تمام در البرز معطل مانده که لازم است هرچه سریع‌تر به وضعیت این پروژه‌های نیمه تمام رسیدگی شود.

وی در ادامه، با بیان اینکه تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری می‌بایست به یک جمع بندی در خصوص میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی استان برسیم، بر لزوم سرعت بخشیدن کار‌شناسان به روند رسیدگی و تعیین تکلیف این پروژه‌ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات شهرستان‌های استان، بر اساس شاخصه‌ها و ویژگی‌های هر منطقه تخصیص می‌یابد، بر لزوم روز آمد شدن و معرفی شاخص‌های شهرستان‌های البرز با کمک فرمانداران تاکید کرد.

قائمی بار دیگر با تاکید بر اختصاص اعتبارات امسال شهرستانهای البرز به صورت مرحله‌ای و فصلی، بر لزوم تدوین برنامه ششم توسعه اجتماعی و اقتصادی استان البرز تاکید کرد.

وی همچنین در پایان، خاطرنشان کرد: باید با مشارکت هر چه فعال‌تر دستگاه‌های استان، نسبت به جذب هر چه بیشتر اعتبارات اختصاص یافته به این استان، در سال جاری تلاش کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز