خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز:

اختصاص ۱.۴۶ درصدی استان البرز از سهم بودجه عمومی استان کل کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۶۳

درآمدهای استانی البرز در سال ۹۴ هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان و بودجه هزینه‌ای استان البرز در سال ۹۴ از رشد ۲.۵ درصدی برخورداراست، در حالی‌که متوسط رشد بودجه تملک دارایی های استانی ۳.۴ دهم درصد، رشد اعتبارات ماده ۱۸۰،۳۴ درصد و متوسط رشد کل بودجه تملک استان ۱۵.۵ درصد است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز از سهم ۱.۴۶ درصدی استان البرز از بودجه عمومی استان کل کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح الله قائمی با بیان این مطلب گفت: کل بودجه عمومی استان البرز در سال ۹۴،۳۰۴ میلیارد تومان که از این میزان ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای و ۹۶ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و ۱۰۲ میلیارد تومان در قالب اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه، افزود: درآمدهای استانی استان البرز در سال ۹۴، هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان است و بودجه هزینه ای استان البرز در سال ۹۴ از رشد ۲.۵ درصدی برخورداراست، در حالیکه متوسط رشد بودجه تملک دارایی های استانی ۳.۴ دهم درصد، رشد اعتبارات ماده ۱۸۰،۳۴ درصد و متوسط رشد کل بودجه تملک استان ۱۵.۵ درصد است.

قائمی در ادامه بیان داشت: حجم کل بودجه سال ۹۴ کل کشور ۸۳۷ هزار ۹۰۷ میلیارد تومان است و کل بودجه استان های کشور ۱۳ هزار ۷۴۵ میلیارد تومان است، که از این میزان ۵ هزارو ۴۳۰ میلیارد تومان تحت عنوان اعتبارات هزینه ای و ۸ هزارو ۳۱۵ میلیارد تومان تحت عنوان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای اختصاص داده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ ۶ هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان تحت عنوان اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه جهت توازن منطقه ای در لایحه بودجه سال ۹۴ پیش بینی شده است.

وی در پایان، با بیان این که کل در آمدهای استانی کشور در لایحه بودجه سال ۹۴،۶۵ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان است، گفت: بودجه هزینه ای استان های کشور در سال ۹۴،۲۱ درصد رشد داشته است در حالیکه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی دارای رشد منفی ۱۱ در صدی در سال ۹۴ بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز