خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر

دانش جوانان باعث شد تا دشمنان در برابر دانش هسته‌ای کشور زانو بزنند

فرماندار قائم شهر، از علم به عنوان عامل نجات، سربلندی و عزت نام برد و گفت: علم و دانش جوانان ما باعث شد تا دشمنان در برابر دانش هسته‌ای دانشمندان ما زانو بزنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در مراسم نواختن زنگ مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید که بصورت نمادین در مدرسه دخترانه شهید ناصر بهداشت برگزار شد با بیان اینکه دانش آموزان امروز، آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند، فرا رسیدن اول مهر را به تمامی دانش آموزان تبریک و تهنیت گفت.

وی افزود: ماه مهر، سفیر مهربانی، ماه فراگیری و مستحکم کننده پیوند دوستی است و محبت بین دانش آموزان با قلم و کتاب بیشتر خواهد شد.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه آینده ایران اسلامی با دستان دانش آموزان گره خورده است تصریح کرد: لازمه این کار این است که همه از پشتکار جدی بهرمند باشند و با سعی و اهتمام ویژه به فراگیری درس بپردازند.

محمدی خطاب به دانش آموزان گفت: از همه شما انتظار می‌رود که مدیریت آینده کشور را دلسوزانه بدست آورید و در زمان مدیریت شما، کشور شاهد بالندگی و رشد بیشتر باشد.

وی به اهمیت مسئله علم و فراگیری تحصیل اشاره کرد و افزود: رییس جمهور نیز بدلیل اهمیتی که بحث علم و دانش دارد به طور نمادین به یکی از مدارس استان تهران رفت و همزمان با سراسر کشور زنگ مهر را نواخت.

کد خبر : ۳۰۷۳۶۴