خبرگزاری کار ایران

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد

سهم 80 درصدی شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل در نمایشگاه فرش امسال

ننماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه ۸۰ درصد نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران را کارخانجات فرش ماشینی شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل به خود اختصاص دادند باعث افتخارمنطقه کاشان بزرگ است.

«عباسعلی منصوری آرانی» درحاشیه نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، حضور اکثریت تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان و آران و بیدگل درنمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران را نشان ازظرفیت، پتانسیل بسیار بالاو تلاش درعرصه نساجی و یک کاربسیارارزشمند بزرگ توسط صنعتگران نساجی این منطقه از کشورعنوان کرد و گفت: ارائه فرشهای بسیارخوب در طرح‌ها، مدلهای مختلف وبسیار زیبا جای خوشحالی، افتخار بنده و مردم شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیار خوشحال و خرسندیم که صنعتگران کاشان بزرگ این قابلیت را پیدا کردند که بهترین و باکیفیت‌ترین فرش‌ها را دراین نمایشگاه به دنیا عرضه کنند.

منصوری تصریح کرد: باتوجه به اینکه تولیدات فرش ماشینی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درنمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران ازهر نظر ازیک وضعیت بسیار فوق العاده‌ای برخوردار بود ضمن تبریک به تلاشگران دراین عرصه جای تقدیر وتشکردارد.

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل درمجلس شورای اسلامی تسهیلات بانکی وکمبود نقدینگی را مهم‌ترین مشکل صنعت فرش ماشینی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل عنوان کرد و گفت: باید با همت مسئولین رده بالای کشورهرچه زود‌تر تدبیری اساسی برای رفع این مشکل بیاندیشیم.

کد خبر : ۳۰۳۰۷۹