خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت

راه‌اندازی کمپین‌های تحریم خودرو ضداشتغال است

قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی کمپین‌های تحریم خودرو در کشور خبرداد و اظهارکرد: راه‌اندازی این کمپین‌ها ضداشتغال است.

سیدطاهر طاهری درحاشیه نشست با صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: راه‌اندازی کمپین‌های تحریم خودرو در کشور ضداشتغال است و کاردرستی نیست که چنین کمپین‌هایی راه‌اندازی شده است.

وی در پاسخ به این سوال گفته می‌شود وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست رسانه‌ای کسانی که چنین کمپین‌هایی را راه‌اندازی کردند ضدانقلاب، گناهکار و دشمن اشتغالزایی هستند، نظرشما در این ارتباط چیست؟ افزود: این سوالات را باید از خود وزیر کرد اما مامعتقدیم راه‌اندازی این کمپین‌ها برای اشتغال ضرر داد.

 قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هرکسی که در کشور تولید و فرصت‌های اشتغالزایی فراهم می‌آورد نباید حرکت‌هایی کرد که این فرصت‌ها از دست برود.

طاهری افزود: کار صحیحی نیست که عده‌ای سبب هدرروی فرصت‌های شغلی شوند و راه‌اندازی کمپین‌های تحریم خودرو با ایجاد بسترهای اشتغال همخوانی ندارد.

کد خبر : ۳۰۲۰۵۳