خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل صدرائیه در گفت‌وگو با ایلنا

تبدیل شهر کاشان به استان منوط به طرح تقسیمات کشوری مصوب مجلس‌ست

فرماندار کاشان گفت: تبدیل این شهرستان به استان منوط به طرح تقسیمات کشوری مصوب مجلس است و تا آن زمان باید منتظر طرح تفصیلی باشیم.

«ابوالفضل صدرائیه» درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با اشاره به اینکه مدیریت‌ها یک بعدی نیست گفت: توسعه همه‌جانبه شهرستان زمانی شکل می‌گیرد که همه استعدادها وتوانمندی‌های  منطقه و شهرستان‌های هم‌جوار در یک سو قرار گیرند.

صدرائیه افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی کاشان، توسعه راه‌های ارتباطی، برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز، تکمیل جاده مشهداردهال، جاده قدیم مشکات و پیگیری‌های درحال انجام ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و خدماتی از مهم‌ترین اقدامات طی یک سال گذشته بوده است.

صدرائیه درپاسخ سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه جایگاه امنیتی فرهنگی سیاسی و اقتصادی کاشان نسبت به سایر شهرستان‌های کشور اظهار کرد: این شهرستان درحال حاضر به عنوان پایگاه  مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در منطقه و همچنین  در زمینه‌های اقتصادی ، علمی وفناوری در استان اصفهان  و کشور منحصر به فرد است.

 وی نوع نگاه مدیریتی استانداراصفهان و مدیران کل این استان نسبت به شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: به رغم حضور ده درصد اتباع خارجی استان اصفهان در کاشان، وضعیت امنیتی این شهر مطلوب است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی ودرآمدی شهرستان کاشان، شرایط لیاقت استان شدن را دارد.

 

کد خبر : ۲۸۹۶۷۹