خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شیراز:

توجه به تولید و اشتغال تنها راه برون رفت از معضل بیکاری است

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۷۱۰

امام جمعه شیراز باتاکید بر موضوع اشتغال گفت: توجه به تولید و اشتغال و نگاه به درون کشور و سرمایه ایرانیان و بازوان پرتوان کارگران ایرانی و دانش فنی ایرانیان تنها راه برون رفت از معضل بیکاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز ، آیت الله اسدالله ایمانی که درخطبه های نماز جمعه این هفته شیراز سخن  می‌گفت افزود:توجه به  بیرون و کمک کسانی که برای دنیای اسلام هر روز یک خواب تازه می‌بینند، هیچ گاه به سود ما نبوده است،به همین خاطر  ما باید خودمان به فکر خودمان باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیداری با کارگران و معلمان گفت: رهبری همانند همیشه نکات لازم و موثری را مطرح فرمودندکه همه ما باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فار س افزود: رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز معلم فرمودند علیرغم مشکلات دولت و نارسایی هایی که هست و تنگناهای موجود، دولت باید به معیشت معلمان توجه لازم را داشته باشد و اجازه ندهد این قشر عظیم زحمتکش که عمدتا با تمام مردم ایران در ارتباطند دچار مشکلات معیشتی باشند و این سخن رهبری ان شاء الله مورد توجه مسئولین در مقاطع مختلف هست و بیشتر خواهد بود.

امام جمعه شیراز در ادامه گفت:شرایط کنونی به گونه ای است که اکنون آمریکا نیاز به مذاکره دارد و محتاج این است که مذاکرات به جایی برسد .به اعتقاد وی  ما نباید در این شرایط به کشوری باج بدهیم که خودش به این مذاکرات محتاج است چراکه  امروز آمریکا در بدترین شرایط بین المللی از نظر آبرو قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز