خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خرم آباد:

مطالبه ملت ایران حق غنی‌سازی هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۴۸

امام جمعه، با تاکید بر حق مسلم ملت ایران در خصوص مسئله هسته‌ای افزود: مطالبه ملت ایران حق غنی سازی هسته‌ای است که باید به رسمیت شناخته شود و تمام تحریم‌ها نیز یکجا و کلی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود: سخنان مقام معظم رهبری منشور همدلی و همزبانی ملت و دولت در مسئله هسته‌ای است.

سخنان و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در این خصوص چراغ راه ملت و دولت است و شایسته است که همگان در این مورد حرفشان حرف رهبری باشد.

وی با تاکید بر رهنمودهای هوشیارانه و بصیرانه مقام معظم رهبری در رابطه با قضیه هسته‌ای اظهار کرد: رهبر بصیر، آگاه، زمان‌شناس و شجاع رهنمودهایی بیان کردند که بر همگان لازم و واجب شرعی است که سخنان رهبری را نصب العین خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه با تلاش تیم مذاکره کننده ایران دنیا این حق را به رسمیت شناخته است اظهار کرد: در بخش‌هایی نیز دغدغه‌هایی وجود دارد چراکه طرف مقابل مکار و عهد شکن است.

به گفته وی شایسته است با همدلی و همزبانی راه نجات و سربلندی پیموده شود و جلوه‌ای از این همدلی در فناوری هسته‌ای نمایانگر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تجاوز هوایی عربستان سعودی به یمن گفت: امروزه سعودی‌ها جنایت بزرگی مرتکب شده‌اند که تاکنون صد‌ها کشته و مجروح بر جای مانده است.

وی افزود: نصرت الهی مردم یمن نزدیک است و مقاومت مردم یمن در برابر تهاجم ظالمانه آل سعود از هم اکنون شکست آل سعود را مشخص کرده است.

وی تصریح کرد: سعودی‌ها در حرم امن الهی هر جنایتی را مرتکب می‌شوند و این در حالی است که هدف اصلی عربستان چیزی جز جبران شکست‌های پی در پی در منطقه نیست.

امام جمعه خرم آباد همچنین با گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه زهرا و تبریک روز مادر گفت: حضرت فاطمه الگوی جامعه زنان در تمام ابعاد زندگی است.

وی ادامه داد: امروز دنیای غرب خانواده را هدف قرار داده و این در حالی است که با حفظ حجاب و عفاف ومتانت می‌توان کمک فراوانی به رشد و تعالی بنیان خانواده کرد.

وی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن گفت: تاکنون ۷۹۵ واحد مسکونی برای محرومان استان ساخته شده و ۹۴ هزار و ۸۱۱ واحد مسکن روستایی نیز در این استان بازسازی شده و حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر نیز تسهیلات مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر دریافت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز