خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان:

توسعه اقتصادی بدون توسعه سیاسی امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۳۸۴

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، گفت: توسعه اقتصادی بدون توسعه سیاسی محال است و توسعه سیاسی نیازمند انجمن‌ها، احزاب و شخصیت‌های با فکر است.

به گزارش ایلنا در سنندج، صادق خرازی شامگاه چهارشنبه در آیین جشن پاسداشت دستاوردهای هسته‌ای در سنندج، افزود: اگر توسعه سیاسی را منطقی دنبال کنیم و احزاب در راستای قانون گام بردارند، بی‌گمان خردادهای آینده پر از پیروزی است. 

وی، با قبول اینکه اصلاح طلبان هم مرتکب اشتباهاتی شده‌اند، ادامه داد: پذیرفتن اشتباه مرحله‌ای از پیروزی ما است. 

خرازی با اشاره به نزدیکی انتخابات، خواستار وحدت همه گروه‌های اصلاح طلب برای کسب موفقیت در این انتخابات شد. 

وی با بیان اینکه هشت سال تیرگی، کشور را به زوال کشاند، افزود: هر رای ما می‌تواند تضمین کننده استقلال، امنیت و هویت جهانی ما باشد، بنابراین اگر با شعارهای فریبنده بخواهند خلاف مسیری که رهبری تعیین کرده‌اند و خلاف منطق از پول‌های کثیف رای بسازند، شما مردم باید مقاومت کنید. 

خرازی با اشاره به اینکه در طلیعه سال جدید و پس از بیانیه سوییس، بزرگ‌ترین افتخار پیروزی در صحنه بین المللی نصیب مردم بزرگ ایران شد، اظهار کرد: نمی‌توان موفقیت در صحنه مذاکرات چند ماهه را دید ولی تلاش، مقاومت و تاثیر مردم بر استعمار را ندید. 

وی افزود: تلاش‌های مردم قدرت بازدارندگی مذاکره کنندگان خارجی را بالا برد و نقش مهمی در این موفقیت داشت. 

خرازی یادآور شد: دول اروپایی و آمریکا حاضر نبودند بگذارند یک سانتریفیوژ در ایران بچرخد اما امروز عقب نشینی کرده‌اند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه درخشان مجاهدت‌های تاریخی کردستانی‌ها در دفاع مقدس، گفت: کُرد‌ها اصیل‌ترین قوم ایرانی هستند که شایسته بهترین توجهات از سوی دولتمردانند. 

خرازی با بیان اینکه دور ازشان سرزمین ما است اگر در کردستان بیکاری موج بزند، ادامه داد: استان کردستان سرشار از استعداد‌ها و نیروی متفکر و توانمند است. 

وی کردستان را پایتخت اندیشه، فرهنگ و هنر کشور خواند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به این استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز