خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری خرم‌آباد:

8 هزار و 500 میهمان نوروزی توسط شهرداری خرم‌آباد اسکان داده شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۰۶۵

سرپرست شهرداری خرم‌آباد، از اسکان 8 هزار و 490 مهمان نوروزی در چادرهای بر پا شده توسط شهرداری خرم‌آباد در 4 نقطه این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند اظهار داشت: از روز 29 اسفندماه گذشته تا صبح روز چهارم فروردین‌ماه 8 هزار 490 مهمان نوروزی در قالب هزار و 400 خانوار شب را در ستادهای اسکان شهرداری خرم‌آباد سپری کرده‌اند.
 
وی با بیان این که چادرهای 4 کمپ در پارک‌های شریعتی، نسترن، بانوان و کیو ویژه میهمانان نوروزی بر پا است، افزود: همچنین چادرهای داخل 2 سال شهید بیرانوند در جنب پارک نسترن واقع در ورودی خرم‌آباد از سمت کرگانه و نیز ترمینال شرق و شمال نیز جهت چند روزی که هوا بارانی است در نظر گرفته شده است.
 
سرپرست شهرداری خرم‌آباد تعداد چادرهای نصب شده طی روزهای قبل را 250 عدد ذکر کرد و افزود: روز سه‌شنبه 4 فروردین نیز 50 چادر دیگر به این تعداد اضافه شد تا آمادگی بیش‌تری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی داشته باشیم.
 
عیدی‌بیرانوند، آمار اسکان موقت در ورودی پارک‌های خرم‌آباد را نیز 14 هزار و 300 نفر ذکر کرد و گفت: روز گذشته 455 خانوار در خرم‌آباد توسط نیروهای شهرداری اسکان موقت یافتند.
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز