خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خبرداد:

استقبال 500 واحد تجاری منطقه آزاد انزلی از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۸۵۹

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از استقبال 500 واحد تجاری از مسافران و گردشگران این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از انزلی، رضا مسرور امروز در جریان بازدید از مراکز تجاری و خدماتی منطقه آزاد این شهر در گفت و گو با ایلنا اظهار کرد: خدمات و تسهیلات گردشگری جدیدی در مراکز تجاری و خدماتی منطقه آزاد انزلی برای گردشگران و مسافران نوروزی ایجاد شده است.

وی افزود: برنامه های فرهنگی هنری در حال اجرای از سوی این سازمان در روزهای نخست سال 94 با استقبال گردشگران نوروزی مواجه شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به آب و هوایی متعادل و ویژگیهای منحصر به فرد طبیعی این منطقه برای علاقمندان به طبیعت گردی تصریح کرد: این ویژگی طبیعی فرصتی است تا زمینه جذب و ماندگاری هر چه بیشتر مسافران مهیا شود.

وی به امکان بهره گیری از تسهیلات خرید کالای همراه مسافر در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت: افزون بر500 واحد تجاری و اشتغال زایی مستقیم برای 800 نفر از جمله جاذبه های حضور در منطقه آزاد انزلی است.

مسرور با اشاره به عرضه محصولات فرهنگی گیلان در قالب صنایع دستی استان در غرفه های مجتمع های فاز تجارت منطقه اذعان کرد: این غرفه ها گردشگران را با نمادها و ریشه های فرهنگی گیلان زمین آشنا می کند.

وی خاطر نشان کرد: انتشار اولین سال نوشت فرهنگی- گردشگری نیلوفران آزاد، فعال سازی ستاد خدمات سفر سازمان، برگزاری باغ هنر، اجرای هفت سین نوروزی، برپایی نمایش های سنتی آئینی بهارستان، نمایشهای خیابانی و عروسک گردانی از دیگر برنامه های منطقه آزاد انزلی است.

این مسئول، تهیه و توزیع خبرنامه گردشگری نیلوفران و برنامه بر سفره طبیعت را از عناوین برنامه های فرهنگی-هنری سازمان منطقه آزاد انزلی برشمرد.

وی از وجود بزرگترین مجموعه طرح ساحلی با امکانات و تسهیلات متعدد و متنوع در منطقه آزاد انزلی خبر داد و افزود: وجود زیرساخت های مناسب در نوار ساحلی، مبلمان و منظرهای شهری جدید، نورپردازی و زیباسازی نوار ساحلی و محوطه، پارکینگ های متعدد و امکان برگزاری ورزشهای آبی-ساحلی از سوی گردشگران از دیگر وجوه تمایزی است که توجه هر گردشگری را به این منطقه جلب می کند.

مسرور، قرار گرفتن پارک ملی بوجاق به همراه جاذبه های طبیعی چون سواحل زیبای دریای خزر و جنگل هیرکانی فتاتو را از پتانسیل های اکوتوریستی منطقه آزاد انزلی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز