خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبرداد:

آمادگی بخش‌های گردشگرپذیر فومن برای مسافران نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۲۸۹

فرماندار فومن، از آمادگی تمامی بخش‌های نظارتی، اسکان و گردشگرپذیر این شهر برای مسافران نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، میرشمس مومنی‌زاده امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به برنامه‌های نوروزی این شهرستان، از آماده‌سازی تمامی بخش‌های نظارتی، اسکان و گردشگرپذیر فومن برای ایام نوروز خبر داد.

وی با بیان اینکه در راستای تسهیلات سفر همه مسئولان باید وظیفه ذاتی خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: هلال احمر پایگاه‌های خود را در مکان‌های گردشگری و ورودی شهر فومن مستقر کند.

فرماندار فومن با اشاره به میزان حضور مهمانان نوروزی با توجه به وجود آثار تاریخی و تفرجگاه‌های بکر طبیعی این شهردر ایام نوروز تصریح کرد: امید است در ایام نوروز با ارائه خدمات خوب شاهد رضایت‌مندی مسافران و گردشگران در فومن باشیم.

وی  با بیان اینکه اداره اماکن و نیروی انتظامی باید مسافرکاشانه‌ها و هتل‌ها را برای امنیت بیشتر مسافران نوروزی در فومن بررسی کند، گفت: با چاپ اقلام تبلیغاتی در معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی به مسافران این شهرستان کمک شود.

مومنی زاده با بیان اینکه اگر هر مدیر از ابتدای مسئولیتش فقط یک کار ماندگار در فومن انجام می‌داد، امروز شاهد هزاران کار ماندگار در این شهر بودیم، تاکید کرد: مدیران فومن به مسائل عمرانی حساسیت ویژه‌ای نشان دهند.

 وی برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها را در اولویت گام‌های اجرایی مدیران فومن خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز