خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد:

علاقه مسافران نوروزی برای بازدید از اماکن تاریخی، توجه ویژه مسئولان برای سال‌های آینده را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۲۷

۶۰ درصد از مسافران اسکان یافته نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی اصفهان بازدید کردند که لازم است متولیان امر برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های ویژه تری در این خصوص داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده به منظور تامین رفاه مسافران نوروزی گفت: اماکن گردشگری، موزه‌ها و بناهای تاریخی به صورت یکسره از ۸ صبح تا ۲۰ عصر در ایام نوروز تا روز ۱۵ فروردین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمدعلی طرفه اظهار داشت: ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان امسال بستر مناسبی را برای علاقه‌مندان به آثار تاریخی فراهم کرد.

جانشین هماهنگی خدمات ستاد سفرهای استان اصفهان به اسکان سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: بیش از ۶۰ درصد مسافران اسکان یافته نوروزی از بناهای تاریخی و میراثی استان اصفهان بازدید کردند.

وی حجم بالای بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان را نشانگر علاقمندی مسافران به موضوعات فرهنگی و تاریخی دانست و تأکید کرد: لازم است متولیان امر برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های ویژه تری در این خصوص داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز