خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

معوقات چایکاران فردا واریز می‌شود/رشد ۷ درصدی ایجاد اشتغال در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۳۱۲

استاندار گیلان از رشد ۷ درصدی ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: این رشد در سال‌های اخیر برای گیلان رقم خورده که در این بین بخش عمران سهم بیشتری داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد علی نجفی دقایقی پیش در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدماتی و امنیتی این استان اظهار کرد: گیلان در حوزه ایجاد اشتغال یکی از استانهای فعال محسوب می‌شود.

استاندار گیلان، رشد بخش‌های گاز و آبرسانی به مناطق مختلف این استان را نیز خوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه سال جاری سالی بسیار سخت اما موفق برای گیلان بود، تصریح کرد: سهم فرمانداران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر در این موفقیت بسیار بوده است.

نجفی با قدردانی از حضور مقتدرانه نیروی انتظامی گیلان در جلسه‌های این استان، متذکر شد: نیروی انتظامی گیلان همواره پیگیر حوزه امنیتی استان و شورای ترافیک است.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال با همراهی و کمک هلال احمر، اورژانس و حوزه گردشگری ایامی خوبی برای مسافران و گردشگران خواهد بود، خاطر نشان کرد: این دستگاه‌ها در سال گذشته بر وظایف خود درست عمل کردند.

این مسئول با بیان اینکه گیلان از جمله استان‌های زیبا و سرسبز کشور است، ادامه داد: نباید به بهانه کمبود اعتبار و امکانات فضای شهری گیلان نامناسب به نظر برسد.

وی برجمع آوری پسماند‌ها و زباله‌های انباشت شده حوزه‌های شهری گیلان تاکید کرد.

نجفی با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز درگیلان متذکر شد: مدیران دستگاه‌های مربوطه گیلان نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی هوشیار و بیدار باشند.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال هیچ مشکلی در زمینه مقدار میوه شب عید، نان و ذخیره آرد وجود ندارد، اذعان کرد: تنها در حوزه توزیع میوه مشکلاتی گزارش شده که باید برطرف شود.

استاندار گیلان به شخم زمستانه اراضی کشاورزی این استان اشاره کرد و گفت: میزان سد آب سپید رود هنوز به مقدار سال گذشته نرسیده است اما مدیران مربوطه در این زمینه مدیریت کنند.

وی تاکید کرد: مساجد داخل و بین راهی شهرهای گیلان باید برای انجام اعمال دینی و مذهبی مسافران تمییز و آماده باشد.

نجفی به پرداخت تسهیلات چایکاران گیلان اشاره کرد و گفت: فردا ۲۸ اسفند ماه جاری تسهیلات و معوقات چایکاران به حسابشان واریز می‌شود.

وی یادآور شد: بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات چای به حساب سازمان چای گیلان واریز شده که فردا به حساب چایکاران واریز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز