خبرگزاری کار ایران

قلع و قمع ۲۵ مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی وباغی منطقه صوفیان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۳۰

تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی و تفکیک و قطعه بندی اراضی زراعی و باغی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی، غیرمجاز بوده و برابر قانون حفاظت از اراضی زراعی و باغی برخورد می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان شبستر از قلع و قمع ۲۵ مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی منطقه صوفیان این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا امروز حسینعلی فتحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای دستور قضائی دادگاه صوفیان جهت اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نمایندگان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شبستر، دادگاه و نیروی انتظامی صوفیان ساخت و سازهای غیرمجاز طبق احکام قضایی قلع و قمع شد.

وی افزود: تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی و تفکیک و قطعه بندی اراضی زراعی و باغی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی، غیرمجاز بوده و برابر قانون حفاظت از اراضی زراعی و باغی برخورد می‌شود.

فتحی خاطرنشان کرذ: برابر ماده ۸ قانون، ارائه خدمات، از جمله آب، برق، گاز و غیره به تاسیسات بدون مجوز تخلف بوده و طبق ماده ۳ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اعمال قانون خواهد شد.

وی تأکید کرد: به کلیه کشاوزان و باغداران توصیه می‌شود فریب افراد سودجو را نخورده و بدون کسب مجوز از جهاد کشاورزی به هیچ گونه تغییر کاربری و یا قطعه بندی اراضی خود اقدام نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز