خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان :

ارتقاء جایگاه ورزش قهرمانی وهمگانی در لرستان در اولویت اصلی ماست

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۱۳

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای سفری دو روزه دیشب وارد خرم آباد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، غلامرضا شعبانی بهار، دیشب در اولین روز سفر به لرستان، از چند ایستگاه‌ ورزش صبحگاهی و همگانی شهر خرم اباد بازدید کرد.

وی سپس در دیدار با استاندار لرستان در ارتباط با وضعیت ورزش لرستان و کمک به بهبود ورزش همگانی وقهرمانی دیدار کرد واستاندار لرستان هم قول مساعد داد در ارتقاء جایگاه ورزش لرستان اداره کل ورزش وجوانان استان را یاری دهد.

وی سپس با حضور در مجموعه سوارکاری شهرستان خرم آباد وخانه ژیمناستیک آن ضمن بازدید از این اماکن ورزشی قول مساعد داد در ارتباط با مزایده خود سرانه شرکت تجهیز وتوسعه اماکن ورزشی که این مجموعه را به مبلغ ۲۶میلیارد ریال برای فروش وتغییر کاربری به مزایده گذاشته با وزیر ورزش در میان گذاشته ومانع از فروش این مجموعه ورزشی وتاریخی که در حقیقت به عنوان یک میراث ماندگار ورزشی برای استان محسوب می‌شود از مزایده آن جلوگیری شود.

وی افزود: استان لرستان یکی از استان‌هایی است که برنامه‌های متنوعی در زمینه ورزش همگانی دارد و از پتانسیل خوبی نیز در این زمینه برخوردار است.

شعبانی بهار اضافه کرد: برنامه ورزش همگانی و ورزش برای همه را از ۱۱ مردادماه در ۷ استان کشور به صورت آزمایشی شروع کرده‌ایم و یکی از این استان‌ها، استان لرستان است. حتماً بازخورد گزارش‌هایی که در طول این سفر به دست من می‌رسد را در برنامه‌های آینده خود مدنظر قرار خواهیم داد تا در ورزش خانواده‌ها به خصوص ورزش بانوان شاهد توسعه بیشتر باشیم.

گفتنی است، معاون وزیر ورزش وجوانان صبح امروز به همراه دکترعزیز پورمدیر کل ورزش وجوانان لرستان والهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز