خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

شهید رییسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۹۰

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: «شهید رییسی» خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود که اثرات و خدمات ارزنده‌ای از او به یادگار مانده است.

به گزارش ایلنا از رشت،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم با شکوه گرامیداشت یاد و خاطره سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همرانشان در دادگستری استان گیلان با بیان اینکه در این برهه از زمان از دست دادن شخصیتی چون آیت الله رئیسی بسیار اندوهبار بود اظهار کرد: شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود که اثرات و خدمات ارزنده‌ای از او به یادگار مانده است.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی در دوران تصدی ریاست قوه قضائیه خدمات زیادی در دستگاه قضائی ارائه کرد، افزود: ریل گذاری بر اساس برنامه‌های قوه قضائیه و نوشتن سند تحول گوشه‌ای از زحمات ایشان در دستگاه قضایی است.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: نگاه فساد ستیز دکتر رئیسی در دستگاه قضائی و پس از آن در قوه مجریه تبدیل به یک گفتمان و حرکت دائمی شد که تاکنون ادامه داشته است و همان طور که حیات او قوت بخش انقلاب بود شهادت و عروج ملکوتی اش نیز مایه وحدت و انسجام مردم و یاس و ناامیدی دشمنان و معاندان شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی رهرو شایسته و ادامه دهنده مسیر نورانی این شهید باشند.

عیار مدیریت در نظام اسلامی ایمان به هدف است

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده مستشار دادگاه تجدید نظر استان گیلان نیز با تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراه ایشان اظهار داشت: ۴ عامل موجب رشد معنوی انسان و رسیدن به لقاء الله می‌شود.

وی در ادامه افزود: اخلاص، ایمان به خدا، نترسیدن از راه و مقصد و دفاع از ارزش‌های اسلامی سبب وصول انسان به مقامات عالیه و قرب به ذات مقدس پروردگار است.

این مقام قضائی با بیان اینکه عیار مدیریت در نظام اسلامی ایمان به راه و هدف است، تصریح کرد: پیامبر اکرم (صل الله و علیه و آله) فرمودند: اصحاب من در آخرالزمان کسانی هستند که مرا ندیده‌اند ولی به من ایمان دارند، در شب ظلمانی راه را از بیراهه تشخیص می‌دهند و مانند چراغی نورانی می‌درخشند.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی از ابتدای انقلاب در مسیر نظام و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بود و از خود سوابق درخشانی به جای گذاشته است و خداوند نیز رزق او را عاقبت بخیری و سعادت در دنیا و آخرت قرار داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز