خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس جمهور و وزیر خارجه کوبا در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا برای عرض تسلیت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۷۵۳

مقامات ارشد کوبا برای عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و حسین امیرعبداللهیان در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا حضور یافتند.

به گزارش ایلنا، میگل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا و برونو رودریگز، وزیر خارجه این کشور امروز-شنبه- در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا حضور یافته و شهادت سید ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان و همراهان آن‌ها را تسلیت گفتند.

میگل دیاز کانل ضمن تسلیت گفت: حزب، دولت و ملت کوبا از درگذشت دوستی بزرگ و سیاستمداری محترم و محبوب نزد ملت خود بسیار اندوهگین شد.

رودریگز نیز تاکید کرد که کشور کوبا با جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی و همبستگی می‌کند.

پیش از این نیز «ماررو کروز» نخست‌وزیر و «استبان لازو» رئیس مجلس قدرت مردمی کوبا جهت امضای دفتر یادبود شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در هاوانا حضور یافتند.

نخست‌وزیر کوبا در پیامی اعلام کرد: از خبر درگذشت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و همراهانشان عمیقاً متأسفیم. از طرف کوبا به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مردم عزیز این کشور برادر صمیمانه‌ترین تسلیت خود را تقدیم می‌نماییم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز