خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت عنوان کرد؛

دفاع مقتدرانه شهید رییسی از ملت ایران و دستاوردهای نظام

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۴۶

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به دفاع مقتدرانه شهید رییسی از ملت ایران و دستاوردهای نظام گفت: مردم قدردان خادمان واقعی خود هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی یک رئیس جمهور به معنای واقعی مردمی بود که طی سه سال از مدت زمان حضورش در جایگاه ریاست جمهوری، صادقانه برای بهبود وضعیت کشور در تمامی عرصه‌ها تلاش کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی با عزمی راسخ و با تبعیت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در مباحث داخلی کشور و در توسعه روابط با دیگر کشورها تلاش کرد افزود: طی مدت زمان کوتاه اما پر برکت حضور دکتر رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی، همواره در میادین بین المللی مقتدرانه از ملت بزرگ ایران و دستاوردهای نظام دفاع می‌کرد.

کارگرنیا به تلاش خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید اشاره کرد و گفت:  شهید آیت الله رئیسی آن چنان در راستای رفع مشکلات مردم شبانه روزی مشغول خدمت بود که طی مدت زمان سه سال ۴۹ سفر استانی انجام داد و در این سفرها مصوبات فراوانی با هدف رفع مشکلات و بهبود سطح زندگی مردم به تصویب و اجرایی شد.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به سفرهای استانی شهید رئیسی تصریح کرد: شهید جمهور در هر استانی که به همراه هیئت دولت حضور پیدا می‌کرد، در کنار دیدار با مدیران، به صورت میدانی از دغدغه‌ها و مطالباتی که مردم مطرح می‌کردند نیز بازدید به عمل می‌آورد این اقدام نیز در سفر استانی این شهید گرانقدر به گیلان نیز انجام شد.

وی ادامه داد: با حضور آیت الله رئیسی و بازدید از وضعیت سرازیری فاضلاب‌های صنعتی و سنتی به داخل رودخانه‌های رشت، طبق دستور ایشان راه اندازی چندین تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار قرار گرفت و به حول الهی و با تأکیدات ایشان، چندین تصفیه خانه از جمله تصفیه خانه شهر صنعتی به بهره برداری رسید و تصفیه خانه مسکن مهر نیز در حال تکمیل است، تصفیه خانه شیرابه سراوان نیز بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که نقش مهمی در جلوگیری از سرازیری فاضلاب‌ها به داخل رودخانه‌ها ایفا می‌کنند.

کارگرنیا به بهبود وضعیت سراوان در دوران فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: پس از آنکه در سفر استانی، وضعیت سراوان به اطلاع رئیس جمهور رسانده شد، نسبت به رفع این مشکل تأکیدات فراوانی داشت و دستور بهسازی پهنه هفده هکتاری سراوان را صادر کرد که به حول الهی با تلاش‌های انجام شده و اعتبارات تخصیص داده شده، بهسازی پهنه هفده هکتاری سراوان بالغ بر ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته احیای تالاب انزلی و نجات رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب تصریح کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین علت آلودگی رودخانه‌ها و تالاب سرازیری فاضلاب به داخل آنها است در سفر رئیس جمهور شهید به گیلان، مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات فاضلاب شهری رشت مصوب شد و مقرر گردید با مساعدت سازمان برنامه و بودجه سیصد میلیارد تومان دیگر نیز به این مصوبه اختصاص پیدا کند.

کارگرنیا با بیان اینکه خادم الرضا (ع) با خلوص نیت و عزمی راسخ، به حق خادمی امین و متعهد برای مردم ایران بود، افزود: شهید رئیسی در شرایطی که قصد بازدید از مناطق محروم آذربایجان شرقی را داشت، به همراه جمعی از همراهانش از جمله وزیر شرافتمند امور خارجه دولت سیزدهم، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی با ابراز تأسف از برخی فریب خوردگان با هدف تخریب شخصیت واقعی دومین رئیس جمهور شهید ایران اسلامی بیان کرد: فریب خوردگان داخلی و مستکبران خارجی که اقدامات شهید رئیسی با اهداف آنان در تضاد بود و این شهید راه خدمت را مانعی بزرگ در مسیر خود می‌دانستند، تلاش فراوانی برای ایجاد فاصله ما بین دولت و مردم انجام دادند، اما شهید رئیسی از خدمت باز نماند و مردم نیز با حضور عاشقانه خود در تشییع پیکر این شهید گرانقدر و هیئت همراه اثبات کردند که قدردان خادمین واقعی خود هستند.

رئیس شورای شهر رشت با تاکید به اینکه شهید رئیسی با خدمت برای مردم به قرب الهی رسید، گفت: همانطور که در دین اسلام همواره به پاداش بزرگ در قبال خدمت به همنوعان تاکید می‌شود، شهادت، بهترین پاداشی بود که نصیب این رئیس جمهور به معنای واقعی مردمی، دلسوز، متعهد و مخلص شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز