خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام می‌شود؛

بهره برداری از تعداد 46 طرح تولیدی و عمرانی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۵۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تعداد 46 طرح تولیدی و عمرانی با اعتبار بالغ بر یک هزارو 662 میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم 782 نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم 433 نفر درهفته جهاد کشاورزی سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، نوبخت اژدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم هفته جهاد کشاورزی از 21 خرداد ماه لغایت 27خرداد ماه برگزار خواهد شد و در طی هفت روز تعداد 46 فقره از طرحهای مهم عمرانی و تولیدی به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول افزود: تعداد 32 طرح در حوزه آب و خاک با صرف 722 میلیارد ریال اعتبار در این ایام به بهره برداری خواهد رسید که طی  آن برای تعداد 734 نفر به صورت مستقیم و برای تعداد 395 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد 4 فقره از این طرحها در حوزه دام و طیور با صرف اعتبار 168میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و برای تعداد 34 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در جمع بندی سخنان خود افزود: تعداد 3 طرح در حوضه صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتبار 498 میلیارد ریال، یک فقره در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار 10 میلیارد ریال ، 3 طرح در حوزه تحقیقات و ترویج کشاوزری با اعتبار 20 میلیارد ریال، یک طرح در حوزه شرکت شهرکهای کشاورزی با اعتبار 100 میلیارد ریال و دو طرح در حوزه امور عشایری با صرف اعتبار 145 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد:  در مجموع با بهره برداری از 46 طرح تولیدی و عمرانی برای  782 نفر به صورت مستقیم و برای تعداد 433 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد که چهار هزار و 222 خانوار از این طرحها بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز