خبرگزاری کار ایران

۶ بیمارستان کرمانشاه مجوز پذیرش بیماران خارجی گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۷۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شش بیمارستان استان موفق به کسب مجوز پذیرش بیماران خارجی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، قباد محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده مراکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)، امام علی(ع) و امام خمینی(ره) و بیمارستان های بیستون، حکیم و امام حسین(ع) موفق به اخذ گواهینامه دو ساله پذیرش بیماران بین‌الملل از اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت شدند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: برای ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی باید گواهینامه پذیرش بیمار بین‌المللی(IPD) مراکز درمانی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مراکز درمانی متقاضی ارائه شود.

به گفته محمدی، برای صدور این مجوز، کارشناسان حوزه معاونت درمان برای بازدید به مراکز تشخیصی، درمانی و مراقبتی متقاضی دریافت گواهینامه پذیرش بیمار بین‌المللی مراجعه می‌کنند و مرکز درمانی را از نظر ضوابط و استانداردهای معین مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه، محمدی افزود: بیمارستان‌ها پس از تایید کارشناسان مربوطه و اخذ گواهینامه پذیرش بیمار بین‌المللی(IPD) قادر به ارائه خدمات به گردشگران سلامت هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز