خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز:

شعار سال 1403 مصباح الهدی صنعت و استاندارد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۶۷۲

مدیرکل استاندارد البرز گفت: شعارهای انتخابی مقام معظم رهبری همیشه نصب العین مدیران اجرایی بوده و شعار امسال نیز با توجه به ویژگی های ذاتی آن و ارتباط ویژه آن با تولید، مصباح الهدی صنعت و استاندارد است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز و هیات همراه در بازدید سرزده از یکی از واحدهای تولیدی سرآمد در عرصه صنعت و استاندارد، واحدهای تولیدی را در زمان تحریم ظالمانه امپریالیسم جهانی، جهادگران عرصه صنعت و استاندارد نامید که با مجاهدت و سخت کوشی و با خوداتکایی به دانش بومی و پژوهشگران و محققان داخلی، صنایع کشور را با استانداردهای روز دنیا همگام کرده و در خط مقدم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری هستند.

مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه گفت: انجام ارزیابی و بازرسی کارشناسی با دقت حداکثری، تحلیل نقاط ضعف وقوت و همچنین شناسایی فرصت ها و تهدیدها در تولید فرآورده های با کیفیت منجر به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال 1403 خواهد شد.

آئینی در ادامه گفت: شعارهای انتخابی مقام معظم رهبری همیشه نصب العین مدیران اجرایی بوده و شعار امسال نیز با توجه به ویژگی های ذاتی آن و ارتباط ویژه آن با تولید، مصباح الهدی صنعت و استاندارد است. 

مدیرکل استاندارد استان در پایان دیدارخود از این واحد تولیدی برگزیده، از  مدیرعامل و کارکنان آن جهت تلاش های سازنده در عرصه استاندارد تقدیر کرد و از فرآیندهای خط تولید، کنترل کیفیت، آزمایشگاه و محصول نهایی بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز