خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

مدارس ۱۱ شهرستان هرمزگان فردا حضوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۰۴

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری؛ تمامی مدارس استان فردا چهارشنبه باز است و فعالیت های آموزشی به صورت حضوری انجام می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر افزود: تنها در شهرستان های جاسک و بشاگرد با توجه به شرایط نامساعد جوی، ستاد مدیریت بحران این شهرستان ها در مورد وضعیت مدارس تصمیم گیری خواهد کرد.

گفتنی است؛ طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران ، باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها، برای آرامش خاطر دانش آموزان و والدین، تمامی مدارس استان روز سه شنبه تعطیل بود و آموزش ها به صورت غیرحضوری انجام شد.

مدرارس هرمزگان حضوری است

براساس هشدار سطح قرمز هواشناسی هرمزگان و شدت بارش ها و وزش باد، تمامی نیروهای عملیاتی و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی استان درحالت آماده باش کامل هستند و شهروندان می توانند در صورت قطعی برق و یا بروز حادثه موارد را از طریق شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

همچنین بر اثر فعالیت این سامانه ناپایدار جوی و دریایی، از صبح دوشنبه تا ظهر جمعه هفته جاری شاهد وزش باد شدید جنوب شرقی در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت (۲۸ نات) همراه با رگبار باران و رعد و برق و گاه تگرگ، تندباد لحظه ای گاه بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع موج تا ۲۵۰ سانتیمتر (۸ پا) در جزایر خلیج‌فارس و مناطق دریایی استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز