خبرگزاری کار ایران

بارش باران موحب آبگرفتگی معابر در مهاباد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۸۶۷

بارش باران که از صبح امروز در مهاباد آغاز شده موجب آبگرفتگی خیابان های این شهر شد.

به گزارش ایلنا، بارش باران بهاری در شهرستان مهاباد که از صبح امروز آغاز شده موجب آبگرفتگی در بخش های گسترده ای  از این شهر و‌کندی تردد در خیابان ها شد

اردلان محمد پور،رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ میلی‌متر بارندگی در مهاباد ثبت شده که ۲۱ میلی‌متر آن طی کمتر از ۲ ساعت و به حالت بارش سیل‌آسا بوده است.

محمدپور اظهار کرد: این سامانه بارشی از امروز تضعیف شده اما تا فردا همچنان به تناوب شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد در مناطق مختلف استان هستیم و با خروج این سامانه دمای هوا نیز به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

از ترددو اتراق در اطراف سد مهاباد خودداری کنید

خالد رحمانی رییس امور آب مهاباد گفت: با توجه به بارش های اخیر در مهایاد و ذپب برف کوه های اطراف سد مهاباد در آستانه سرریز شدن است.

رحمانی افزود: در جهت « کنترل ایمنی و پایداری سد ،در صورت لزوم رهاسازی و افزایش خروجی بیشتر آب سد مخزنی و تبع آن افزایش دبی بیشتر آب رودخانه مهاباد در دستور کار قرار دارد.

وی از شهروندان و بویژه مهمانان نوروزی، روستاهای پایین دست سد مهاباد و مناطق حاشیه‌ی شهر که در کنار رودخانه‌ی مهاباد واقع دارند، خواست از هرگونه تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مجاری آبی شهرستان خودداری و موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز