خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های حوادث جاده‌ای نوروز در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۴۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی با اعلام این خبر اظهار کرد: با پایان طرح نوروزی راهداری که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ماه ١۴٠٣ انجام شد، خوشبختانه کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های حوادث جاده‌ای را در استان داشتیم.

وی از ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد در محورهای استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: این میزان کاهش موارد فوتی در حالی رخ داده که حجم بالایی از تردد را در محورهای مواصلاتی استان داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بخشی از این کاهش موارد فوتی را ناشی از اقدامات این اداره کل برای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی دانست و افزود: آشکارسازی نقاط پرحادثه، مرمت رویه راه‌ها، نصب علائم و تجهیزات ایمنی، خط‌کشی راه‌ها و ایمن‌سازی نقاط و تقاطع‌های حادثه‌آفرین از اقدامات مؤثری است که مجموعه راهداری به منظور کاهش حوادث جاده‌ای انجام داد.

وی افزود: طی این مدت ۵٠٠ نفر از همکاران راهدار در قالب ۴۹ اکیپ گشت راهداری و همچنین استقرار در۴۴ راهدارخانه و پایگاه راهداری، با استفاده از ۴۸۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به صورت شبانه‌روزی در ١۴شهرستان تابعه استان کرمانشاه حضور داشتند.

 کهریزی با بیان اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای همیشه در اولویت اقدامات راهداری قرار دارد، افزود: فرهنگ سازی و آموزش نکات ایمنی در سفرها برای مسافران نوروزی با اجرای پویش «چشم به راهیم» نیز به کاهش فوتی‌های حوادث جاده‌ای کمک کرد.

وی  ضمن قدردانی از کاربران جاده‌ای افزود: رانندگان و همراهان  آنان با رعایت قوانین، مقررات رانندگی و احتیاط هنگام رانندگی، نقش مؤثری در کاهش تصادفات جاده‌ای دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز