خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۵۳۲

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: وضعیت ترافیک از شب گذشته در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین کرج، قزوین - رشت و کنارگذر شمالی قزوین سنگین گزارش شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: ترافیک در سایر راه‌های ارتباطی استان به ویژه آزادراه قزوین - زنجان نیمه سنگین اما روان است.

وی اضافه کرد: به دلیل عملیات ساخت و ساز و بازسازی عوارضی شماره ۲ آزادراه قزوین و کنارگذر شمالی، ترافیک در این محدوده نیز سنگین است و به رانندگان توصیه می‌کنیم در این محدوده با رعایت قوانین رانندگی و آرامش خاطر به مسیر خود ادامه دهند.

ذاکری‌منشی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده‌های هراز و چالوس، ما هم اکنون شاهد سرریز شدن بار ترافیکی به سمت قزوین هستیم و به همین جهت به رانندگان توصیه می‌شود تا ضمن رعایت فاصله طولی و صحبت نکردن با سرنشینان خودرو هنگام رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کنند تا سفری امن را برای خود و همراهان به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه قزوین با اشاره به اینکه رانندگان در صورت تصادف خسارتی، بلافاصله اقدام به جا به جایی وسیله نقلیه خود به حاشیه امن جاده کنند، افزود: متاسفانه بارها مشاهده شده که با بی توجهی رانندگان نسبت به این مساله شاهد وقوع تصادفات بعدی در همان محل بوده‌ایم و به همین جهت و براساس آیین نامه‌های موجود، رانندگان موظف هستند در چنین شرایطی بلافاصله و تا رسیدن عوامل پلیس راه به محل حادثه، خودروهایشان را از مسیر خارج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز