خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان خبر داد؛

امدادرسانی ۵۱ پایگاه اورژانس قزوین به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۷۴

رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث قزوین از فعالیت ۵۱ پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در استان خبر داد و گفت: ۴۳۰ امدادگر این پایگاه ها خدمات لازم را به مسافران در طول مدت تعطیلات نوروز ارایه می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن اسماعیلی به اجرای طرح سلامت نوروزی در سطح استان اشاره کرد و افزود: سه دستگاه موتورلانس، یک اورژانس هوایی، یک دستگاه اتوبوس - آمبولانس و همچنین آمبولانس های جاده ای و شهری در پایگاه های اورژانس مستقر در سطح استان برای خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود یک هزار و ۲۰۰ تماس با مرکز اورژانس استان قزوین صورت می گیرد، تاکید کرد: این تماس ها در نهایت منجر به انجام حدود ۲۵۰ ماموریت در روز می شود که از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز حدود ۵۰۰ ماموریت انجام شده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ۳۰ نیروی ستادی به همراه ۴۰۰ نیروی عملیاتی و در مجموع ۴۳۰ نیرو در اورژانس استان قزوین به صورت شبانه روزی برای ارایه خدمات بهتر و سریع تر به مسافران نوروزی استان مشغول به امدادرسانی هستند.

رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین به استقرار آمبولانس های اورژانس جهت اجرای طرح سلامت نوروزی در سطح جاده های این اشاره کرد و یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز ایستگاه سلامت در عوارضی شماره ۲ آماده ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز