خبرگزاری کار ایران

شهردار محمدیه:

رایگان شدن اتوبوس‌ها به اقتصاد ساکنین محمدیه و مهرگان کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۹۳۰

شهردار محمدیه گفت: رایگان شدن حمل و نقل عمومی باعث ارتقای امید مردم محمدیه و مهرگان شده و کرایه‌ای که از مردم در موقع استفاده از حمل ونقل عمومی دریافت نمی‌شود در واقع نوعی یارانه پنهان است که به اقتصاد خانواده کمک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد پیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه رایگان کردن حمل و نقل گفت: هدف شهرداری از رایگان کردن حمل و نقل عمومی ضمن جلب اعتماد عمومی، کمک به محیط زیست و اقتصاد خانواده‌ها، توجه به اقتصاد شهری و ایجاد نشاط و امیدآفرینی بود که قطعا اجرای این موارد در دراز مدت محقق خواهد شد.

شهردار محمدیه افزود: با طرح رایگان کردن حمل ونقل عمومی خسارت‌هایی را که در گذشته در اتوبوس‌ها شاهد آن بودیم از جمله پاره کردن روکش صندلی‌ها، نوشتن بر روی جداره خودروها و ... دیگر وجود ندارد زیرا شهروندان خود را مالک وسایل حمل و نقل عمومی می‌دانند.

این مسئول گفت: در حال حاضر ۲۴ اتوبوس و 7 ون وظیفه جابجایی شهروندان محمدیه و مهرگان را برعهده دارند.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی نرم‌افزار "شهریار" به دنبال پرداخت یارانه به رانندگان تاکسی هستیم تا بتوانیم ضمن کمک به این قشر زحمتکش، خدمات به شهروندان را ارتقا دهیم.

پیری همچنین از رایزنی برای پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی خبر داد و یادآور شد: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی به دنبال اعطای تسهیلات با کارمزد ۴ درصد به رانندگان تاکسی هستیم تا نسبت به تعویض خودروهای فرسوده خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز