خبرگزاری کار ایران

با حضور ۴۰۰ شرکت کننده در ۱۲ رشته؛

برگزاری اولین و بزرگترین رویداد قرانی شمس الضحی در شهر صدرا

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۱۸

آیین افتتاحیه و مسابقه اولین و بزرگترین رویداد قرانی شمس الضحی در صدرا باحضور ۴۰۰ شرکت کننده در ۱۲ رشته توسط شهرداری صدرا و باهمکاری ادارات و نهادهای شهر صدرا برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا، این رویداد در رشته‌های صحیح خوانی، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ویژه، حفظ عمومی، مفاهیم قرآن کریم، اذان، قصه گویی، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی برگزار شد.

حجت الاسلام عباس موسوی امام جمعه شهر صدرا با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا که با همکاری سایر نهادها این رویداد بزرگ قرآنی را در ۱۲ رشته رقم زدند، گفت: بزرگان ما هرچه که داشتند از برکت قرآن بوده و تقاضای ما از مسئولان این است که شهر صدرا در سال ۱۴۰۳ میزبان برنامه‌های قرآنی شاخصی باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی صدرا نیز گفت: در راستای هویت بخشی به شهر صدرا در روزهایی که ماه مبارک رمضان را در پیش داریم رویداد بزرگ قرآنی را شاهد هستیم  که بسیار ارزشمند است.

خداکرم فیروزمند افزود: این رویداد که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری سایر نهادها در این شهر برگزار شده جلوه زیبای دیگری ازین شهر را به تصویر کشید و امیدواریم ادامه‌دار باشد و دراینده نیز ازین دست اتفاق‌های تاثیر‌گذار شاهد باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا نیز گفت: اولین رویداد قرآنی در شهر صدرا باهمت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی و با همکاری سایر نهادها در این شهر برگزار شد که بااستقبال چشمگیر علاقمندان و مشتاقان به قرآن همراه بود.

روح الله شجاعیان  افزود: اعضای شورای اسلامی شهر صدرا در راستای حمایت‌های بیشتر در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه مذهبی اعتبار خوبی را برای سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری در نظر گرفته‌اند که باعث گسترش چنین رویدادهای باارزش قرآنی در شهر صدرا خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر این رویداد قرآنی در روز ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز